Re: kan geen packs openen

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

kan geen packs openen

★ Novice

Product: FIFA 22
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? Nvidia GTX 2070 Super
Voer de grote van het geheugen in GB in 16 GB werkgeheugen, 1000 GB opslag
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Droeftoeterz
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 23-09-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) vanaf het moment dat ik het spel opstarten
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? in de store
Wat gebeurt er? ik kan geen normale packs openen alleen de preview pack in de game.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? dat ik alle packs kan openen naast de preview pack

Als ik in het spel FIFA 22 in de FUT-store een pack wil openen bijvoorbeeld de 7.5k pack gebeurt er niks. ik kan alleen de preview pack bekijken en eventueel openen. Iemand die weet hoe dit opgelost kan worden?

Bericht 1 van 4 (325 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @Droeftoeterz,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum!

Wat vervelend om te horen dat je zegt geen packs te kunnen openemen.

Zou je misschien een video of foto kunnen posten waarop dit probleem te zien is?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 4 (316 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

@EA_Leeuw 

Ik ben er al achter wat het probleem is. Namelijk ik ben kort geleden geswitcht van ps controller naar Xbox controller en er staat open pakket met een x teken erbij. Dus ik had in hoofd dat het de A knop is die ik moest indrukken ipv de daadwerkelijke X knop op de Xbox controller.

Sorry voor het ongemak

Bericht 3 van 4 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@Droeftoeterz, haha, oké! Dat kan ook gebeuren!

Geen nood, blij om te horen dat het is opgelost! :D
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 4 (301 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help