Re: foutmelding ontbreken VC++ runtime ondanks installatie.

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

foutmelding ontbreken VC++ runtime ondanks installatie.

★★★★★ Newbie

[PC] game FiFA23. Ondanks installatie meerdere versies van VC++ en update windows 10 blijf ik de melding krijgen dat het herdistrueerbaarpakket van VC++ runtime niet is geinstalleerd. De download stopt Bij 37%.

Ik heb Origen opnieuw geinstalleerd en computer opnieuw opgestart na update windows en installate via microsoft site voor VC++ versies 2019-2022. 86x (vorige versies ook geprobeerd)

Ik weet niet wat ik nu nog kan doen. Game PC is up to date (Erazer van Medion). ook reparatie uitgevoerd en opnieuw gedownload. Geen effect.  origen foutrapport ID 1614b86f9005e8e4.

Alvast bedankt voor advies.

Groeten J.

Bericht 1 van 4 (366 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @sharkyjj,

Dat kan inderdaad gebeuren. VC++ runtime onderdelen zijn standaard Windows onderdelen die vaak via Windows Update geïnstalleerd zouden moeten worden. Maar mocht dat niet zijn gebeurd, hebben wij hier een handleiding voor op onze website, hoe je ze zelf kunt installeren.

De handleiding kun je hier vinden: https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/your-vc-runtime-package-has-not-installed-correctly-error-....

Hopelijk lukt het zo!
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 4 (344 Weergaven)

★★★★★ Newbie

Beste EA Leeuw,

Ik heb de stapjes doorlopen en opnieuw opgestart. Helaas is er niets veranderd (zie bijlage). hij stopt bij 37% direct na de melding tijdens downloaden " voorbereiden om te spelen". Ik weet het niet meer. Anders maar mijn geld terugvragen. Andere spellen werken wel (GTA5, Rocketleaque).

Of heeft u nog raad wat ik kan doen?

Gr. J

Bericht 3 van 4 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @sharkyjj,

Heb je al eens geprobeerd om Origin in beperkte toegang te lanceren om te kijken of dat het zo werkt?
https://help.ea.com/nl/help/origin/origin/enable-restricted-access-mode-in-origin/

Of heb je de cache al eens geprobeerd te legen van Origin?
https://help.ea.com/nl-nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 4 (315 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help