september 2022
[PC] game FiFA23. Ondanks installatie meerdere versies van VC++ en update windows 10 blijf ik de melding krijgen dat het herdistrueerbaarpakket van VC++ runtime niet is geinstalleerd. De download stopt Bij 37%.
Ik heb Origen opnieuw geinstalleerd en computer opnieuw opgestart na update windows en installate via microsoft site voor VC++ versies 2019-2022. 86x (vorige versies ook geprobeerd)
Ik weet niet wat ik nu nog kan doen. Game PC is up to date (Erazer van Medion). ook reparatie uitgevoerd en opnieuw gedownload. Geen effect. origen foutrapport ID 1614b86f9005e8e4.
Alvast bedankt voor advies.
Groeten J.
september 2022
september 2022
Beste EA Leeuw,
Ik heb de stapjes doorlopen en opnieuw opgestart. Helaas is er niets veranderd (zie bijlage). hij stopt bij 37% direct na de melding tijdens downloaden " voorbereiden om te spelen". Ik weet het niet meer. Anders maar mijn geld terugvragen. Andere spellen werken wel (GTA5, Rocketleaque).
Of heeft u nog raad wat ik kan doen?
Gr. J
september 2022
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help