fifa gekocht terwijl ik ea play pro heb

door TripZz_Boeman
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

fifa gekocht terwijl ik ea play pro heb

★★★ Newbie

ik heb ea play pro, maar toch gaf de app aan dat ik fifa moest kopen wat ik ook gedaan heb en nu kan ik het spel ook gratis spelen. is er een mogelijkheid om mijn geld terug te krijgen?

Bericht 1 van 2 (389 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: fifa gekocht terwijl ik ea play pro heb

Community Manager
Hey @TripZz_Boeman,

Dankjewel voor je bezoekje aan het form!

Met EA Play Pro krijg je toegang tot de meest uitgrbreide versie van het spel, de Ultimate Edition in dit geval, met alles erop en eraan. Als je het spel graag zou willen spelen, wil ik je aanraden om het spel te claimen via Origin. Hiervoor hoef je het spel niet te kopen, mits je een EA Play Pro abbonement hebt.

Mocht je niet in staat zijn om het spel te claimen via Origin terwijl je beschikt over een actief EA Play Pro abonnement, zou ik je willen aanraden om te kijken of het legen van de cache van Origin dit misschien voor je oplost: https://help.ea.com/nl/help/faq/clear-cache-to-fix-problems-with-your-games/

Mocht je willen kijken of dat je in aanmerking komt voor een terugbetaling van een EA product of dienst, kun je daarvoor het beste contact opnemen met de Nederlandstalige klantenservice via: https://help.ea.com/nl/contact-us/

Hopelijk helpt dit. Standard smile

Succes!
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 2 (361 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help