oktober 2021
Product: FIFA 22
Platform:PlayStation 5 Digital Edition
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5
Wat is jouw gamertag/PSN ID? luk_adam
In welk speltype gebeurde dit? FUT Play-offs
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 10/04/2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 02:00 PM
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Een wedstrijd starten en af maken.
Wat gebeurt er? Na elke wedstrijd, in elk type (futchaps, rivals, squad battles,...) krijg ik een fout melding en word ik uit Ultimate Team gegooid. Hierdoor heb ik al 2 FUT Play-offs, 1 Rivals en 2 vriendschappelijke wedstrijden verloren terwijl ik deze allemaal gewonnen had, de kans dat ik de FUT Champions Finals haal is nu ook enorm klein.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou gewoon de W moeten krijgen en de beloningen van die wedstrijden.
Na elke wedstrijd, in elk type (futchaps, rivals, squad battles,...) krijg ik een fout melding en word ik uit Ultimate Team gegooid. Hierdoor heb ik al 2 FUT Play-offs, 1 Rivals en 2 vriendschappelijke wedstrijden verloren terwijl ik deze allemaal gewonnen had, de kans dat ik de FUT Champions Finals haal is nu ook enorm klein.
oktober 2021
Hey @Reenaers_l, wat vervelend dat je deze problemen hebt met FIFA 22.
Bedoel je dat je problemen hebt met de verbinding van de EA servers?
oktober 2021
Ik heb precies ditzelfde probleem. Na elk potje krijg je de melding dat je verbinding met de servers zijn verbroken en wordt je uit ultimate team gegooid. De vooruitgang die je had in objectives etc tellen niet mee omdat je de loss krijgt. Als je fut weer in gaat krijg je vervolgens de melding dat je je potje hebt verlaten.
oktober 2021
oktober 2021
Maar mijn wifi is het probleem niet die verbinding is gewoon goed ook in andere games is het totaal geen probleem. Het is volgens mij gewoon een bug dat ik eruit gegooid wordt.
oktober 2021
oktober 2021
Ik speel ook via kabel dus daar kan niks mis mee zijn. Het is gewoon een bug in de game dat ik elk potje eruit gegooid wordt.
oktober 2021 - laatst bewerkt oktober 2021
İk heb ook zelfde probleem en deze probleem is bij iedereen!!!!! Geef mijn punt terug ik had 12 punten kwalificatie fut champions en dus ik was 3/3 bezig en dan 4de match ik had 2-1 gewonnen en ik moest gewoon 'verder' drukken voor dat ik druk verbinding verbroken met Ultimate Team en daardoor is mijn 3 punt in de vuilbak EA geef mijn 3 punt terug het is heel erg voor mij, mijn moreel ineens van 100 naar 0!!!!! En mijn internet is erg snel geen problemen bij andere games en het is met internetkabel dus het is probleem van jullie aub verbeter dit bug en geef mijn 3 punten terug.
oktober 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help