september 2022
Ik heb fifa 23 ultimate edition gekocht op de xbox. Als ik nu de companion app open, staat er fifa 23 PC. Hoe kan ik dit wijzigen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
september 2022 - laatst bewerkt september 2022
Hey @BIGJasper_NL,
Heb je ook al eens FUT 23 geopend/gespeeld op de Xbox? En log je in met het juiste EA-account?
Zo ja, dan kun je van platform wisselen in de Web- en Companion-apps via het menu van de app (meestal is dit een tandwiel) en zal er in het groot CHANGE of WIJZIGEN staan naast je platform icoon.
Dit is een voorbeeld van hoe het eruitziet op de Web app.
Hey @BIGJasper_NL,
Heb je ook al eens FUT 23 geopend/gespeeld op de Xbox? En log je in met het juiste EA-account?
Zo ja, dan kun je van platform wisselen in de Web- en Companion-apps via het menu van de app (meestal is dit een tandwiel) en zal er in het groot CHANGE of WIJZIGEN staan naast je platform icoon.
Dit is een voorbeeld van hoe het eruitziet op de Web app.
Hey @EA_Leeuw,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik heb nog niet gespeeld op de xbox, maar heb het ook niet gekocht op de pc.
Ik kan helaas niet van console wisselen in de webapp.
Ook vindt ik het gek dat er pc staat, aangezien ik fifa 23 niet op de pc heb gekocht.
Als ik mijn inlogcode van mijn xbox probeer staat er dat ik geen fifa 23 club heb. Terwijl ik die wel heb als ik inlog met mijn ea gegevens, alleen dan staat er dat ik op pc speel.
september 2022
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help