Re: Wil zelf selectie samenstellen voor online seizoen

door EA_QueenBee
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Wil zelf selectie samenstellen voor online seizoen

★★★★★ Novice

Het idee heb ik al eerder geopperd. Indien je online seizoen speelt met een landen team zou het mooi zijn als je 'als een zogenaamde bondscoach' zelf je selectie kunt samenstellen.

Het werd toen als een 'goed idee' beantwoord maar  verder nog niks van gezien. Weet iemand of ze daar wel mee bezig zijn?

Waar kun je dat soort ideeën rechtstreeks aan de makers kwijt?

Bericht 1 van 4 (119 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hoi @deputter71,

De forums zijn de beste plek om dit soort van feedback to delen. Er wordt regelmatig naar gekeken, en een hoop wordt ook naar de studios gestuurd. Er is geen manier om direct contact met de studio te maken; vandaar dat dit het beste plek is. Helaas kunnen we niet zien waar de teams precies bezig mee zijn, en niet alle feedback wordt geïntegreerd in het spel (voor een aantal redenen).

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (114 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Novice

@EA_QueenBee Dank voor het antwoord. Misschien ben ik te ongeduldig maar zie regelmatig updates voorbij komen waarvan ik denk dat die het spel niet zo extreem verbeteren terwijl waardevolle verbeteringen heel lang op zich laten wachten.

Zo heeft het heel lang geduurd voordat het aantal wissels werd verhoogf terwijl dit in de praktijk al lang het geval was.

Het zelf kiezen van het kleur shirt (aanpassen aan de tegenstander) is nog steeds niet gerealiseerd. Al een paar keer gehad dat mijn tegenstander hetzlfde kleur shirt had. (als voorbeeld)

Als je een landenteam kiest moet je dus ook kunnen selecteren. Helaas! Ook dit zal misschien dan een paar jaar duren

Bericht 3 van 4 (106 Weergaven)

Community Manager
@deputter71,

Soms wil ik best weten hoe de studio beslist welke wijzigingen te maken en welke ze laten, maar nou ja. Ik weet zeker dat ze daar een process voor hebben, na al die jaren dat ze FIFA maken.

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (99 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help