Weekend league

door Cradle2010
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Weekend league

★★ Guide

Kan iemand mij uitleggen waarom ik gemakkelijk mijn eerste 11 wedstrijden win en dat daarna mijn spelers niet meer kunnen passen, niet meer lopen en knullige goals tegen krijgen. Na 60 min full defence counter  zijn mijn spelers gewoon dood. Als ik ze instel op volle aanval zouden ze volgens mijn instellingen moeten pressing spelen wat ze ook niet doen... Ik heb het gevoel dat ik gewoon benadeeld wordt omdat ik geen geld uitgeef voor mijn spelers... En heb het ook niet nodig want heb al een team van meer dan 2m... Ik ben dit zo beu... 

Bericht 1 van 3 (128 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league

EA SPORTS FC Team

Omdat je constante druk uitoefent, worden spelers veel sneller moe. Je wordt niet benadeeld omdat je geen geld uitgeeft, dat is simpelweg niet waar.

 

Gebruik minder druk, neem spelers met meer stamina, zorg ervoor dat je spelers wisselt en check de workrate van de spelers. 

Jason.png
Bericht 2 van 3 (112 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Weekend league

★★ Guide

Soms is het al vanaf minuut 1 dat de spelers gewoon niet lopen. Heb het al dikwijls meegemaakt of dat ze een wedstrijd gewoon niet kunnen de bal blokken als ik op L2 druk

Bericht 3 van 3 (109 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help