april 2020 - laatst bewerkt april 2020
En kan dus niet gebruikt worden
Opnieuw of annuleren...bij opnieuw geeft ie steeds deze fout aan...annuleren start de game gewoon op.
Na de update van vandaag start ik fifa op en krijg deze melding dus
Tevens heb ik al 2 weken dat zelfs na herinstallatie van de game de spelersnamen bij wissels niet getoond worden....wel de rugnummers.en na starten van de wedstrijd als de namen vd spelers nogmaals getoond worden in de balk onderin het scherm staat er achter het rugnummer undefied......heb de game nu 2x opnieuw geïnstalleerd.....
april 2020
Hey @elfuego42046,
Over de spelersnamen, dit was naar mijn weten opgelost in de update van vandaag, kan je voor mij controleren of je de laatste update hebt?
Over de catalogus, je kunt op annuleren drukken en daarna via Aanpassen > Profiel > Verwijderen het Persoonlijke Instellingen 1 bestand verwijderen.
Sluit FIFA daarna af en start het spel opnieuw op, zou je mij kunnen laten weten of dit werkt?
april 2020
april 2020
april 2020
april 2020
april 2020
Beste, de conditie van de spelers binnen fut raken binnen 10 wedstrijd minuten zo goed als leeg. Wat kan men hiermee doen? Spelers raken geblesseerd en tegenstander rent letterlijk door je heen!
april 2020
@elfuego42046 en @elmicala5555 zouden jullie hier een screenshot van willen delen dat jullie nog steeds undefined spelers zien na de updates?
@Lemmensrichard Controlleer of je de Overload Ball Side Tactiek gebruik, deze kan jouw stamina erg snel naar beneden halen.
april 2020
april 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help