'The EA servers are unable to process your request at the current moment

door kevinclifford14
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

'The EA servers are unable to process your request at the current moment

★★★ Newbie

Product: FIFA 23
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? kevinclifford14
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Ja
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Online Draft
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 27-09-2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 17:10 PM
Wat is je tijdzone? EET (ART) - GMT + 2:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Na een wedstrijd fut draft, na de hoogtepunten van de wedstrijd.
Wat gebeurt er? Nadat ik mijn tweede wedstrijd (überhaupt tweede potje Fifa van Fifa 23) met 5-1 had gewonnen kreeg ik na de hoogtepunten van de wedstrijd de foutmelding: 'The EA servers are unable to process your request at the current moment. Please try again later'. hierna werd ik naar het hoofdmenu van Fifa 23 gestuurd en wanneer ik wou inloggen kreeg ik de melding dat ik de wedstrijd niet had afgemaakt. (DNF). hierna kon ik alleen maar mijn Renards van ronde 1 claimen terwijl ik mijn tweede wedstrijd gewoon had gewonnen. nu ben ik 300 Fifa points kwijt en betere packs.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? ik zou het scherm moeten krijgen waar waar de uitslag staat met alle statistieken. hierna zou ik het scherm moeten zien die laat zien dat ik de tweede ronde met 5-1 gewonnen had.

Product: FIFA 23
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? kevinclifford14
Zie je deze bug alleen als je cross-play hebt geactiveerd? Ja
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Online Draft
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 27-09-2022
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 17:10 PM
Wat is je tijdzone? EET (ART) - GMT + 2:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 50% - 99
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Na een wedstrijd fut draft, na de hoogtepunten van de wedstrijd.
Wat gebeurt er? Nadat ik mijn tweede wedstrijd (überhaupt tweede potje Fifa van Fifa 23) met 5-1 had gewonnen kreeg ik na de hoogtepunten van de wedstrijd de foutmelding: 'The EA servers are unable to process your request at the current moment. Please try again later'. hierna werd ik naar het hoofdmenu van Fifa 23 gestuurd en wanneer ik wou inloggen kreeg ik de melding dat ik de wedstrijd niet had afgemaakt. (DNF). hierna kon ik alleen maar mijn Renards van ronde 1 claimen terwijl ik mijn tweede wedstrijd gewoon had gewonnen. nu ben ik 300 Fifa points kwijt en betere packs.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? ik zou het scherm moeten krijgen waar waar de uitslag staat met alle statistieken. hierna zou ik het scherm moeten zien die laat zien dat ik de tweede ronde met 5-1 gewonnen had.

Bericht 1 van 4 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: 'The EA servers are unable to process your request at the current moment

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @kevinclifford14,

Weet je zo wanneer je dit precies meemaakte? Er was namelijk onderhoud deze ochtend.

https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1574995495441014784

https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1575010440429842434

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 4 (357 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Dit was gistermiddag rond 17:10
Bericht 3 van 4 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@kevinclifford14, oké, dankjewel voor de info.

We hebben basis- en geavanceerde stappen voor probleemoplossing op EA Help die je kunnen helpen met je verbinding. Probeer eerst deze stappen om te zien of deze voorkomen dat je verbinding wordt verbroken:

Basis: http://x.ea.com/ea/basic-connection-ts

Geavanceerd: http://x.ea.com/ea/advanced-connection-ts

Onze belangrijkste tip is om je console of PC met een kabel te verbinden met je router. Bekabeling is de beste manier om de meest stabiele verbinding te krijgen.

Volg de link(s) hieronder om platformspecifieke probleemoplossing uit te voeren:

- PlayStation: https://connection.support.playstation.com/

Voor meer probleemoplossingsstappen of andere oplossingen kun je contact opnemen met je internetprovider (ISP).

Een aantal dingen waar we je niet mee kunnen helpen:

- We kunnen je winst-/verliesrecord niet herstellen of verliezen verwijderen.

- We kunnen geen beloningen toekennen voor verloren wedstrijden vanwege verbindingsproblemen.

- We kunnen geen penalty's voor het verbreken van de verbinding verwijderen of je DNF-modifier resetten.

Succes!
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 4 (305 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help