Spelers rennen versneld

door donnyfaijdherbe
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Spelers rennen versneld

★★★ Newbie

Hallo, ik heb bij FIFA 19 als ik FUT speel dat me spelers automatisch uit het niets opeens heel snel gaan rennen zonder dat ik het sprint knopje indruk. Waardoor ik de bal kwijtraak of de speler loopt over de achterlijn/zijlijn. Is dit een bekend probleem? En is er wat aan te doen? Alvast bedankt! 

Bericht 1 van 11 (1.473 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers rennen versneld

EA SPORTS FC Team

Hey @donnyfaijdherbe,

 

Naar mijn weten zijn hier geen problemen mee. 

 

Ik kan mij voorstellen dat dit voor kan komen wanneer de verbinding niet optimaal is en dat de spelers eerst erg langzaam zijn en daarna versneld gaat lopen. Een andere mogelijkheid is dat het signaal van jouw controller niet goed opgepikt wordt. Probeer eens alles elektrische apparaten thuis uit te zetten en alleen jouw tv/controller/console/internet aan te zetten. Je kunt ook proberen om de controller aan te sluiten met een kabel. 

 

 

Jason.png
Bericht 2 van 11 (1.466 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers rennen versneld

★★★ Newbie
Volgens mij is dit hetzelfde als topic: Speed up lag in Division Rivals
Bericht 3 van 11 (1.460 Weergaven)

Re: Spelers rennen versneld

EA SPORTS FC Team

Ah, die ja.

 

Naar mijn weten heeft Andy dit ook doorgegeven aan de FIFA studio, maar dit kan evengoed nog te maken hebben met de thuisverbinding. 

Jason.png
Bericht 4 van 11 (1.452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers rennen versneld

★★★ Newbie
Lijkt me sterk! Heb nooit problemen gehad met FIFA ! En nu met FIFA 19 wel, en zoals ik lees hebben andere dit probleem ook.
Bericht 5 van 11 (1.447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers rennen versneld

EA SPORTS FC Team

Ik snap het, maar probeer dit eens uit, het kan geen kwaad Standard smile

 

https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/Info-FIFA-18-Verbindingsproblemen-oplossen/m-p/628723...

 

Niet geschoten is altijd mis, toch?

Jason.png
Bericht 6 van 11 (1.441 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers rennen versneld

★★★ Newbie

Ook wanneer je online speelt gebeurt dit. Speelt een aantal lekker potjes en ineens  zijn je spelers niet meer vooruit te branden en is het net of je tegenstander flink wat EPO heeft gehad als ontbijt. 

Bericht 7 van 11 (1.213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers rennen versneld

EA SPORTS FC Team
@tilbo79 Lage Stamina? Heb je constante druk aanstaan? Is het rubberbanding lag?

Heb je mijn tips al geprobeerd?
Jason.png
Bericht 8 van 11 (1.197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers rennen versneld

★★★ Newbie

Mijn internetsnelheid is erg goed. Ik speel meerdere potjes gewoon zeer goed en beide teams weinig verschil in snelheid en na een aantal gewonnen wedstrijden wordt je ineens overlopen door de tegenpartij en loopt alles en iedereen waar ze niet moeten lopen en veel te traag. 

Heb dit op het net verder opgezocht en wordt ook al aangegeven dat blijkbaar EA de wedstrijden manipuleert wanneer je veel op doel schiet of een vroege goal maakt. Geloofde het eerst niet maar na dit voor de zoveelste keer te hebben moeten ondervinden begin ik er steeds meer in te geloven

Bericht 9 van 11 (1.190 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Spelers rennen versneld

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Dat klopt totaal niet @tilbo79, we hebben dit zo vaak al ontkracht. Wij manipuleren geen wedstrijden, er is geen "scripting". We hebben ontiegelijk informatie over het spel online staan en hebben enorm veel pitch notes over hoe het spel werkt. 

 

Daarnaast begin je over jouw verbinding terwijl ik daar niets over heb gezegd. Wat bedoel je met ze lopen traag en soms snel, weet je zeker dat het niets te maken heeft met stamina of constante druk?

Jason.png
Bericht 10 van 11 (1.183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help