juni 2022
Ik had een speler gepacked die ik op de tranferlijst zette maar hij werd uiteindelijk niet verkocht.
Ik wou hem terug naar mijn club sturen maar dan kwam er een error. Als ik hem opnieuw wou oplijsten op de transferlijst kwam er ook een error.
Wat moet ik nu?
Ik heb ook al verschillende keren mijn ultimate team opnieuw opgestart maar dat werkte ook niet.
Ik heb een foto van de error in bijlage gezet.
juni 2022
Hallo zijn er meer mensen die het probleem hebben dat een speler niet meer van de tranferlijst naar de club gestuurd kan worden?
Bij mij gaat het om virgil van dijk (96)
Als ik deze terug wil sturen naar de club krijg de fout melding dat de verbinding met de server is verbroken.
In iedergeval bedankt voor het lezen
Mvg thijs
juni 2022
juni 2022
juni 2022
juni 2022 - laatst bewerkt juni 2022
Hey allemaal,
Hartelijk dank voor alle rapporten over dit probleem, wordt zeer gewaardeerd!
We zijn op de hoogte van de meldingen van vastgelopen Transfermarktitems en hebben deze doorgegeven aan de juiste teams voor verder onderzoek naar wat er precies aan de hand is.
De thread, of dit bericht, wordt bijgewerkt wanneer er meer informatie beschikbaar is.
Ga in de tussentijd gerust door met de rapporten. Ze zijn erg waardevol voor het onderzoek.
juni 2022
Dag ea ik had vandaag Cristiano Ronaldo gekocht voor 2000000 coins. Maar ik heb hem niet in mijn club gekregen en mijn coins zijn ook weg. Zou het mogelijk zijn om mijn coins terug te storten
Mvg
Ps4 HiFluffyBunny-_-
juni 2022
juni 2022
Hallo allemaal,
We hebben meldingen ontvangen dat dit probleem is opgelost en dat de items weer bruikbaar zijn.
Daarom zien we dieze thread nu ook als opgelost.
Als je dit probleem nog steeds ondervindt, laat het ons dan weten.
Bedankt.
september 2022
Aangezien dit een thread is van enkele maanden geleden, gaat hij op slot.
Mocht men last hebben van een soortgelijk probleem als waar dit topic over gaat, wordt het geapprecieerd als men hier een aparte thread voor kan aanmaken.
Dankjewel!
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help