SNEL VERKOPEN LUKT NIET

door gijsjed1996
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: SNEL VERKOPEN LUKT NIET

Community Manager

Hey allemaal,

De studio heeft een post op Twitter gemaakt. Dat is misschien de beste plek om in de gaten te houden voor updates:

https://twitter.com/EASFCDirect/status/1701887981802406267

Hopelijk hebben we snel nieuws dat we kunnen delen.

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 11 van 17 (150 Weergaven)

★★ Novice
@EA_QueenBee We are investigating reports of some players being unable to start matches in FIFA Ultimate Team, open pack, or use the FUT store and will provide an update in this thread when available.

snel verkopen staat hier niet bij? neem aan dat dit wel aangepakt wordt voor de mensen die hier last van hebben ook hierboven Standard smile
Bericht 12 van 17 (143 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
@gijsjed1996,

Maak je geen zorgen; het staat er inderdaad niet bij in de tweet, maar de studio is op de hoogte, en het wordt wel aangepakt.

EA_QueenBeeAHQ.png

Bericht 13 van 17 (140 Weergaven)

★★★★★ Newbie
@EA_QueenBee Het lijkt erop dat het een en ander is opgelost, ik kan in ieder geval mijn 'duplicates' weer inleveren en dingen naar mijn club sturen. Alleen mijn aankopen van een paar uur geleden zijn nog wel verdwenen.
Bericht 14 van 17 (298 Weergaven)

Community Manager
Lijkt erop dat het inderdaad eindelijk opgelost is. Standard smile Kunnen jullie allemaal weer spelers inleveren enz.?

Maar je aankopen zijn nog steeds verdwenen, @jhrmeijer138? Het zou kunnen dat ze vanzelf tevoorschijn weer komen, maar ik hou de situatie wel in de gaten:

https://help.ea.com/nl/help/fifa/missing-fifa-content/#items

EA_QueenBeeAHQ.png

Bericht 15 van 17 (123 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice
@EA_QueenBee Jazeker! we kunnen weer lekker door met bouwen Heart
Bericht 16 van 17 (121 Weergaven)

★★★ Newbie

Beste mensen,

Deze week heb ik dezelfde bug meegemaakt. Ik heb 2 gouden spelers met een rating boven de 87+ snel verkocht en wilde deze latee terughalen, maar dit lukt mij nu niet meer in de webapp. Ik zou het fijn vinden als er een oplossing gevonden wordt voor dit probleem. Ik had ook nog 2 herstellingen om de spelers terug te halen, maar ik zie ze gewoonweg niet meer in mijn lijst staan.

Bericht 17 van 17 (52 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help