Problemen met de aanmeldingsdiensten

door nicozaks
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Problemen met de aanmeldingsdiensten

★★ Novice

Sinds enkele dagen krijg ik bovenstaande melding “Er zijn problemen met de aanmeldingsdiensten”. Bij release van de web app heb ik ingelogd. Dit gebeurde toen op mijn PS account, terwijl ik sinds een maand op Xbox speel. 

Nu heb ik inmiddels via early access een club op mijn Xbox account. Maar krijg ik steeds deze melding als ik inlog op companion app of web app. (Ik heb mijn PS account inmiddels verwijderd van mijn EA account. Nu is enkel mijn Xbox account nog gekoppeld). 

Hoe kan ik dit oplossen, zodat ik gebruik kan maken van de apps? Alvast bedankt!

Bericht 1 van 4 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Problemen met de aanmeldingsdiensten

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @nicozaks,

Er waren afgelopen dagen wat server problemen die waarschijnlijk te maken hadden met het probleem die je ervaarde. Die zijn inmiddels opgelost, maar ik ben bang dat je het erger hebt gemaakt nu, aangezien je een platform account hebt losgekoppeld van je EA account, waar je FIFA op speelde. Hier hebben wij een disclaimer voor, die je ook te zien krijgt als je je platform accounts wilt ontkoppelen:

Speel je FIFA?
Als we een platform-account ontkoppelen dat je gebruikt om FIFA te spelen, en dat account nog steeds actief is in de web- of companion-app, verlies je volledig je toegang tot de apps op je account.

Als je meer dan één platform-account hebt in je EA-account die je gebruikt om FIFA te spelen, kun je je actieve persona wijzigen in de web-app of companion-app om het risico dat je toegang tot deze apps verliest significant te verkleinen.

Hoewel het risico significant is verkleind, is het risico daarmee niet geheel geëlimineerd. Als je zeker wilt weten dat je altijd toegang hebt tot de web- en companion-apps, raden we je aan om je platform-accounts niet te ontkoppelen.

Van onze website: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/.

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (452 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @nicozaks,

Er waren afgelopen dagen wat server problemen die waarschijnlijk te maken hadden met het probleem die je ervaarde. Die zijn inmiddels opgelost, maar ik ben bang dat je het erger hebt gemaakt nu, aangezien je een platform account hebt losgekoppeld van je EA account, waar je FIFA op speelde. Hier hebben wij een disclaimer voor, die je ook te zien krijgt als je je platform accounts wilt ontkoppelen:

Speel je FIFA?
Als we een platform-account ontkoppelen dat je gebruikt om FIFA te spelen, en dat account nog steeds actief is in de web- of companion-app, verlies je volledig je toegang tot de apps op je account.

Als je meer dan één platform-account hebt in je EA-account die je gebruikt om FIFA te spelen, kun je je actieve persona wijzigen in de web-app of companion-app om het risico dat je toegang tot deze apps verliest significant te verkleinen.

Hoewel het risico significant is verkleind, is het risico daarmee niet geheel geëlimineerd. Als je zeker wilt weten dat je altijd toegang hebt tot de web- en companion-apps, raden we je aan om je platform-accounts niet te ontkoppelen.

Van onze website: https://help.ea.com/nl/help/account/unlink-gaming-accounts-from-ea-account/.

EA_LeeuwAHQ

• Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 4 (453 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Bedankt voor de snelle reactie. Is er desondanks een manier om dit probleem op te lossen of te verhelpen, waardoor het mogelijk wel kan werken?

nogmaals bedankt!

Bericht 3 van 4 (432 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @nicozaks,

Heb je het artikel, wat ik gelinkt hebt, gelezen? Ik ben bang dat hier geen uitzonderingen voor zijn.
EA_LeeuwAHQ

Bericht 4 van 4 (429 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help