Re: Ping meter, snelheid

door Socamv
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Ping meter, snelheid

★★★★★ Apprentice
  1. Die ping meter klopt helemaal niks van hij staat eerst op 4 strepen om daarna op 5 strepen te staan dat betekend dus dat die meter ook niet betrouwbaar is
  2. Merk het aan de snelheid van mijn spelers, zijn traag, in alles, balaannamens in de lucht springen, en draaien, niet voorbij de laatste man komen met mijn spits, gewoon weg eigenlijk niet meer te spelen, 
Bericht 1 van 4 (291 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★★★★ Apprentice

Nog steeds geen antwoord? Mijn ping meter begint heel laag, dus ik druk op verder en dan staat ie opeens met 10 ms meer Waarom

Bericht 2 van 4 (259 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Apprentice
@Socamv Tja heb ik ook veel last van.
Waarschijnlijk weten ze het niet.
Dat zouden ze ook kunnen zeggen.
Heb je toch een antwoord.
Bericht 3 van 4 (220 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos
Highlighted

★★★★★ Apprentice

Hallo answers waarom word er geen antwoord gegeven mijn ping situatie  die   zie ik veranderen van een lage ping naar hoog alsof hij afgestemd word, Waarom word dit gedaan? Je kan op zijn minst een antwoord geven van hoe of wat, ik zie tegenstanders ook verlaten als opeens de ping meter hoog staat, 

Bericht 4 van 4 (197 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help