Re: Opent Division rivals rewards niet in Companion app

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Opent Division rivals rewards niet in Companion app

★★★ Newbie

Product: FIFA 22
Platform:Sony Playstation 4
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 4
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Maartenoden88
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Ultimate Team
In welk deel van het speltype? FUT Division Rivals
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 11-11-2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 11:00 AM
Wat is je tijdzone? ECT - GMT + 1:00
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? In de Companion app FIFA 22
Wat gebeurt er? Kan de rewards niet openen. Wanneer ik erop klik geeft hij aan welke rewards ik heb en ik kan op claimen klikken. Daarna gebeurd er niks en zie ik geen pakketten in mijn winkel. Als ik de app opnieuw opstart geeft hij opnieuw aan dat ik rewards heb voor division rivals.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Division rivals rewards omzetten in pakketten in de winkel.

n.v.t.

Bericht 1 van 4 (662 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @Maartenoden88,

Vervelend om te lezen dat je aangeeft je rewards niet kunt claimen via de companion app.
Kun je dit wel op de console doen?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 4 (642 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Hey @EA_Leeuw,

Dat lukt meestal wel maar ik merk dat hij het in de app niet goed werkt. Ik ben niet altijd thuis om de rewards op de console te kunnen openen. Vorige week deed hij het wel gewoon maar deze week heb je ook de einde seizoensbonus. Ik gok dat het daarom niet werkt. 

Bericht 3 van 4 (637 Weergaven)

Community Manager
@Maartenoden88, ik snap goed dat het vervelend is dat de Comp. app niet goed voor je werkt. Als het maar op de console werkt is het goed, want de Comp. app is eigenlijk niets anders dan een 'extensie van je FIFA spel-ervaring'. Komt neer op; het is leuk om te hebben, zeker! Alleen het is niet benodigd om het spel te laten functioneren.

Ik zal dit rapport doorzetten naar de FIFA teams zodat ze er naar kunnen kijken. Dankjewel!
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 4 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help