Lagg op pc fifa 23

door daan14082002
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Lagg op pc fifa 23

★★★ Novice

Ik heb steeds kleine lagg spike's op pc heb alles al aangepast en laag gezet qua videosettings heb een 1650 videokaart en 16gb ram niks werkt iemand help?

Bericht 1 van 8 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: No webapp Acces no preorder bonus

★★★ Novice

Zou  je op mijn topic willen antwoorden over de lag?

Bericht 2 van 8 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Lagg op pc fifa 23

★★★ Novice

Iemand die een oplossing weet??

Bericht 3 van 8 (342 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

@EA_Leeuw weet jij hier raad mee? wil een potje normaal kunnen spelen zonder frustraties?

Bericht 4 van 8 (340 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @daan14082002,

Wat bedoel je precies met 'lag spikes'? Bedoel je dat je denkt dat je connectie niet goed loopt, of dat je PC het spel niet goed draait?

Ik raad je ook aan om even naar deze post te kijken: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/GIDS-FIFA-23-Hoe-rapporteer-ik-een-technisch-probleem....
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 5 van 8 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice

Ik weet niet wat het is mijn internet is altijd goed en met andere games helemaal nergens last van het is een beetje speedup lagg/ vertraging ligt ookniet aan de controller

Bericht 6 van 8 (331 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @daan14082002,

Heb je naar mijn vorige post gekeken, specifiek naar de link die ik poste?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 7 van 8 (291 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Novice
@EA_Leeuw Ja alleen kan ik er niets mee kijk eens op
Steam community discussies het staat er vol mee met problemen van lagg etc geef dit asjeblieft door
Bericht 8 van 8 (288 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help