september 2021
Goedemiddag allen,
Even een vraagje kun je na de trail via ea play doorspelen zolang je een account heb of moet ik dan alsnog naast de ea play de game fifa 22 halen de 27ste of kan ik dan zonder de game te kopen de game spelen via ea play ?
september 2021
september 2021
Dus de game verschijnt niet zoals fifa 21 in de downloadbare game list van ea play voor console ?
@CoreGen09 schreef:
@FinalMaster94EA play is maar 10 uur, als die op zijn dan moet je zelf zien of je het spel koopt of niet
september 2021
september 2021
Ah okay tnx voor de info !!
september 2021
september 2021
@EA_Leeuw schreef:
Hey @FinalMaster94,
Bedankt voor je bezoekje aan het NL forum!
Jep, zoals @CoreGen09 inderdaad al aangeeft, is de EA Play Hub app met pension. Sinds enige tijd kun je alle voordelen van EA Play gebruiken rechtstreeks vanuit de winkel op je console, dus ook de aankomende 10u trial van FIFA 22.
Helaas hebben wij nog geen tijd beschikbaar wanneer die online komt.
Met betrekking tot of je door kunt spelen als je 10u op is; nee, de 10u EA Play trial is inderdaad 10u. Daarna kun je het spel niet meer spelen, mits je hem natuurlijk hebt ge-preordered of uiteindelijk gekocht en wacht tot de releasedatums.
De beschikbaarheid van FIFA 22 is alsvolgt:
- 4 dagen Early Access (Ultimate Edition): 27 september 2021
- Wereldwijde release: 1 oktober 2021
Hopelijk helpt dit.
Bedankt voor de info
Ik heb nog even een vraagje
Ik heb ea play maar kan in de store alleen pre orders vinden hoe kan ik die 10 uur trail starten als die uitkomt verschijnt die dan ook in de store of hoe zit dat alvast dank voor de reactie !!
september 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help