Re: Kan FIFA 23 niet starten wegens memory dump

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Kan FIFA 23 niet starten wegens memory dump

★★★ Newbie

Kan spel niet starten komt vensterbalk met volgende tekst op : Memory Dump Captured

Bericht 1 van 10 (477 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★ Novice

Ik krijg deze ook sinds gisteren na de ea anti cheat melding gebeurt er gewoon niets mijn spel start niet op.

Bericht 2 van 10 (447 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Vorige week geen enkel probleem en kan nu ineens al vanaf zondag niet meer het spel opstarten door de melding "the application encountered an unrecoverable error" Ongelofelijk irritant

Bericht 3 van 10 (422 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@clf21ftw ik heb echt prc het zelfde, zwaar irritant, betaal je 70 euro om dat spel te kunnen spelen kan je al een week niet meer spelen
Bericht 4 van 10 (412 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Gewoon lachwekkend. Haal weer één keer fifa na 3 jaar en kan het gewoon de helft van de tijd niet eens spelen. Nu al spijt van mn aankoop. Had eigenlijk toch niks van ea moeten verwachten is mn eigen schuld dat ik het heb gekocht ik kon het weten.

Bericht 5 van 10 (407 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager

Hi allemaal, 

Houd het topic on-topic, alsjeblieft. Dit topic gaat over een foutmelding met FIFA 23 PC waar de melding wordt gegeven dat er een memory dump is gemaakt. 

Mocht je te maken hebben met andere foutmeldingen, bijvoorbeeld de EA anticheat foutmeldingen, hebben we hier een apart topic voor waar je een kijkje kunt nemen en eventueel een reactie in kunt plaatsen.

@thabricktop, zou je een DxDiag kunnen plaatsen van je systeem? Zie hier hoe je dit doet: [GIDS] FIFA 23 - Hoe rapporteer ik een technisch probleem?

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 6 van 10 (349 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@EA_Leeuw hii, heb je enig idee hoe ik die memory dump kan fixen?
Bericht 7 van 10 (211 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @thijneekers,

Crasht het spel?
EA_LeeuwAHQ

• Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 8 van 10 (199 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie
@EA_Leeuw nee, hij start niet eens op... Ik krijg eerste 2 meldingen van die memory dump en daarna start hij niet op en staat er bij steam weer ´´spelen´´
Bericht 9 van 10 (190 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

@thijneekers, hmm, dat is vervelend. Er zijn een paar dingen die je kunt proberen:

• Controleer op bestandsintegriteit en repareer de bestanden
    • Via Steam kun je, als het goed is, de bestanden verifiëren en/of repareren
    • Via de EA app kun je dit ook doen, mocht dat de launcher zijn waarmee je het spel lanceert
  • Installeer de anti-cheat opnieuw
  • Start het spel op als Administrator
  • Herinstalleer het spel

Kun je kijken of dat één of meerdere van die stappen het probleem misschien voor je oplost?

Update: even een vraag; krijg je ook de melding dat "Er is een onherstelbare fout opgetreden in de applicatie", of in het Engels "The application encountered an unrecoverable error"?

EA_LeeuwAHQ

Bericht 10 van 10 (174 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help