Geen xp boost met ea play

door Jonasbonheure
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Geen xp boost met ea play

[ Bewerkt ]
★★ Novice

Hallo, ik heb gisteren ea-play gekocht omdat ik de xp-boost kan gebruiken. Maar nu is het ondertussen meer dan 24 uur verder en heb ik nog steeds niets ontvangen.

Hoe komt dit?

Bericht 1 van 13 (610 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: Geen xp boost met ea play

Community Manager
Hoi @Jonasbonheure,

Er is inderdaad een probleem met de EA Play beloningen, en de studio is op de hoogte. Ondertussen is het een goed idee om contact op te nemen met onze live support zodat zij de XP-boost kunnen toevoegen:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 2 van 13 (598 Weergaven)

Alle reacties

Community Manager
Hoi @Jonasbonheure,

Er is inderdaad een probleem met de EA Play beloningen, en de studio is op de hoogte. Ondertussen is het een goed idee om contact op te nemen met onze live support zodat zij de XP-boost kunnen toevoegen:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

EA_QueenBeeAHQ.png

Bericht 2 van 13 (599 Weergaven)

★★★ Newbie
@Jonasbonheure احتاج اكس بي معد باقي لي شي على لفل 30
Bericht 3 van 13 (491 Weergaven)

★★★ Newbie
@faresgxx اريد اكس بي
Bericht 4 van 13 (483 Weergaven)

Community Manager

Hoi @abod022 & @faresgxx ,

Dit zijn de Nederlandse forums, dus hou het alsjeblieft bij Nederlands. Standard smile

We ondersteunen geen Arabisch hier op de forums, maar we hebben wel een Engelse forum als dat makkelijker voor je is.

EA_QueenBeeAHQ.png

Bericht 5 van 13 (463 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

I heb all lang ea play maar nu in juni heb ik nog altijd niet de xp boost gekregen en andere mensen wel

Bericht 6 van 13 (365 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geen xp met ea play

★★★ Newbie

Hallo ik moet nog 3000 xp voor level 20 en daarvoor heb ik ea play gehaald maar ik krijg de xp niet. Ik zie mensen allemaal zeggen om een live chat te starten en te zeggen dat ik het niet heb gekregen maar ik heb geen optie m support met live chat te starten. Wanneer krijg ik de xp nou?

Bericht 7 van 13 (335 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen xp met ea play

Community Manager
Hoi @Meiland2009,

De studio is op de hoogte van de vermiste XP met EA Play, en ze zijn aan het onderzoeken. Helaas kan live support geen XP meer toevoegen, maar hopelijk komt er snel een oplossing van de studio.

EA_QueenBeeAHQ.png

Bericht 8 van 13 (329 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

A

★★★ Newbie

Ik heb EA play gekocht, zodat ik makkelijker level 40 kan halen in Ultimate team. Ik heb deze aankoop al 2 dagen geleden gedaan, maar heb nog steeds geen xp boost. Wat moet ik doen, zodat ik mijn xp boost krijg??

Bericht 9 van 13 (308 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: A

Community Manager

Hi @Nielsiskoulomooi,

Thanks for creating this thread. I'm afraid the board you've shared this on is supported in English, so this won't get much response if it remains over there. Please ensure your posts and threads are shared in the language of the board you're posting on. This guide may help with that: Getting started on Answers HQ! ^^

I've moved this on over to the German AHQ boards. 

Thanks,

EA_Lanna

Lanna.png____________________________________________________________

*Accept as Solution button- If a post answers your question please let us and other players know by hitting this button.
*Me Too button - 'Me Too' helps us track how many players are also experiencing that issue. Definitely make use of this button.
*XP button - Say Kudos and help players 'Level Up' by giving them XP for helpful posts.

Please only DM me if I've asked you to, or in the case of highly sensitive content. General questions/issues/topics are best shared on the forum where others can take part/benefit from the responses/solutions/workarounds

Bericht 10 van 13 (276 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help