Geen FUT Champions rewards gekregen.

door jonkoblower2
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geen FUT Champions rewards gekregen.

★★ Novice

Product: FIFA 22
Platform:PC
Wat is het model van jouw systeem? PC
Wat is het AMD- of Nvidia Modelnummer van jouw videokaart? 1660 GTX
Voer de grote van het geheugen in GB in 8GB RAM
Wat is jouw gamertag/PSN ID? jonkoblower2
In welk speltype gebeurde dit?
In welk deel van het speltype? FUT Champions
Kun je ons de datum vertellen (MM/DD/JJJJ) waarop je de bug hebt gezien? 11/11/2021
Hoe laat zag je de bug? (UU:MM AM/PM) 12:00
Wat is je tijdzone? GMT (UTC)
Hoe vaak vindt de bug plaats? 0% - 9%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Kijken of ik mijn rewards heb ontvangen wat niet is gebeurd.
Wat gebeurt er? !k heb mijn weekend league rewards tot nu nog steeds niet gekregen, ik zag veel mensen die problemen hadden met hun rivals rewards maar ik had dit met mijn weekend league rewards. Is er een mogelijkheid dat ik alsnog mijn rewards zou kunnen krijgen?
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Dat ik mijn rewards zou kunnen krijgen.

Ik hoop dat het mogelijk is dat ik op een manier mijn rank 2 rewards zou kunnen krijgen...

Bericht 1 van 4 (344 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen FUT Champions rewards gekregen.

Community Manager
Hey @jonkoblower2,

Vervelend om te lezen dat je aangeeft je rewards niet gekregen te hebben.

Als je geen rewards hebt ontvangen en je weet zeker dat je daar recht op hebt, raad ik je aan om 72 uur te wachten en het account opnieuw te controleren, uit te loggen en over een paar keer en @EASPORTSFIFA, @EAFIFADIRECT en @EAHelp op Twitter in de gaten te houden voor realtime nieuws en problemen. Als er een probleem was met de Player Picks of andere beloningen, zullen we eraan werken om dit op te lossen en je op de hoogte houden van updates.

Mocht je ze na 72 uur nog steeds niet ontvangen hebben, raad ik je aan om onze Live Support te coctacteren zodat ze eventueel je account kunnen bekijken. Je kunt ze bereiken via https://help.ea.com/nl/contact-us.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 4 (336 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Bedankt voor je antwoord. Als ik kan contact op wilt nemen kom ik niet verder dan zie bijlage. Hoe kan ik een bericht insturen?

Bericht 3 van 4 (332 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @jeffa1986,

Als je geen contact opties ziet op de Nederlandse pagina, zou je misschien de Engelse pagina kunnen bekijken via https://help.ea.com/contact-us. Maar als het goed is moet de Nederlandstalige support gewoon aanwezig zijn.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 4 (297 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help