juni 2021
Goedenavond, het hele weekend heb ik al last van disconct tijdens een potje Futchampions. Normaal haal ik altijd minimaal 11 wins. Ik sta nu pas op 4 en steeds als ik met een potje bezig ben word ik "eruit gegooid". Kortom ik heb nu nog maar 7 wedstrijden over. Hoe is dit op te lossen, ik kan nu de kwalificatie voor volgend weekend wel vergeten!! 😡😡😡
juni 2021
Hey @sdffbgbgf ,
Sorry om te horen dat je jouw wedstrijden zo niet kon spelen. Dat is inderdaad niet cool!
Was je toevallig bezig geweest met het veel spelen van vriendschappelijke wedstrijden op een eerder tijdstip of eerder in de week?
- EA_Neil
juni 2021
Nee, ook dat niet.
Hele week eigenlijk niet gespeeld omdat we op vakantie waren.
juni 2021
juni 2021
4 wedstrijden die ik won telde wel mee. Maar heel veel wedstrijden werd de verbinding steeds verbroken. En het lag eerst niet aan mij (zie foto die ik stuurde) maar later lag het wel aan mij en werden de wedstrijden ook mee geteld zodat ik ze niet meer kon spelen. Na een brok frustratie ben ik gestopt met spelen, ook omdat ik moest gaan werken.
Normaal heb ik altijd wel dat ik minimaal 11 potjes win, dit weekend wilde ik juist spelen en dit halen gezien de rewards die er waren. 😔
juni 2021
juni 2021 - laatst bewerkt juni 2021 door EA_Neil
Was alleen dit weekend.
Lag ook zeker niet aan het Internet bij mij thuis.
Mooi rot dan dat er niks aan gedaan kan worden.
juni 2021 - laatst bewerkt juni 2021
@sdffbgbgf,
Ik kan verder ook geen outages vinden aan mijn kant dit weekend buiten een update vandaag maar dat is erna dus het is lastig te zeggen wat dit niet kunnen starten veroorzaakt heeft. Kan lokaal zijn en hoeft niet per se in huis geweest te zijn.
Alles werkt sinds wel weer prima of?
- EA_Neil
juni 2021
Gisteravond niet gespeeld dus geen idee. Ben wel klaar met fifa als het zo moet gaan.
juni 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help