maart 2020
Tijdens het opstarten van fifa20 op mijn ps4 verschijnt de volgende melding:
“Update EAS FC-catalogus 1 is mogelijk beschadigd en kan niet worden gebruikt.” Wanneer ik op opnieuw druk, verschijnt dezelfde melding telkens weer. Als ik op annuleren druk gaat het spel naar het normale menu en kan ik me wel aanmelden voor FUT.
Wat betekent deze melding en welke consequenties heeft het voor mijn account/ FUT?
Het valt me op dat ik mijn regards voor FUT CHAMPIONS niet kan claimen, heeft dit met bovenstaande melding te maken? Ben gisteren geëindigd in zilver Rank 1. Ik heb voor het eerst FUT CHAMPIONS gespeeld, ben nog n00b hierin en mogelijk heeft deze laatste vraag wel niets te maken met de error-melding en komt de regards nog. Graag krijg ik hier verduidelijking over.
Opgelost! Ga naar oplossing.
maart 2020 - laatst bewerkt maart 2020
Zouden jullie eens op annuleren willen klikken in plaats van opnieuw?
Wanneer je dat doet kan je gewoon verder spelen
@Neymart1990 FUT opnieuw opstarten schijnt hiermee te helpen.
maart 2020
maart 2020
Precies zelfde probleem bij opstarten
@Neymart1990 Bedankt voor je reactie. Ik was al bang dat het één met het andere te maken had. Dan maar even afwachten tot donderdag.
Zouden jullie eens op annuleren willen klikken in plaats van opnieuw?
Wanneer je dat doet kan je gewoon verder spelen
@Neymart1990 FUT opnieuw opstarten schijnt hiermee te helpen.
maart 2020
maart 2020
maart 2020
Het blijft bij mij een terugkerend probleem. Ik wordt er regelmatig uitgegooid en heb zo al twee wedstrijden verloren die ik anders gewonnen had. En dat is frustrerend als je niet zoveel wint ;-).
hij connect niet met de ea servers.. zegt hij steeds. Zijn jullie bezig met een oplossing in de vorm van een nieuwe update? Kan je daar iets over zeggen?
maart 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help