maart 2020
Dat bestand kan je inderdaad zonder problemen verwijderen @JeffreyPlaysNL, je raakt jouw team hiermee niet kwijt
maart 2020
Ik krijg ook die melding. Ook bevriest fifa constant in carrière mode. Muziek blijf wel spelen, en kan muziek veranderen. Maar kan verder niets, dus moet dan elke keer opnieuw opstarten bloed irritant. Ik heb alles al geprobeerd, medere nieuwe saves, 2x opnieuw fifa installeren en zelfs de ps4 gereset volledig.
Helpt geen van allen. Ook krijg ik bij de opstelling als de wedstrijd begint geen namen meer tezien en staat er unidentified en hij bevriest om de meest random momenten en vaak. Heel vaak.
maart 2020
@JZWRECORDZBEATS Laat hier even een bericht achter over de freezes die je hebt in Career Mode. Hoe meer reacties, hoe beter!
Over de unidentified spelers en freezes (vooral met kopballen), we zijn het aan het onderzoeken.
april 2020
april 2020
april 2020
Kunnen jullie kijken of je wel de laatste update hebt?
Op de PS4 doe je dit door naar het hoofdemnu van de PS4 te gaan, naar FIFA 20 te gaan en op de Options knop te drukken. Daar kan je controleren of er een update is.
april 2020 - laatst bewerkt april 2020 door EA_Jason
*snip*
EDIT door EA_Jason: Houd het on-topic.
april 2020
Sinds deze foutmelding zijn er ook een aantal voetbalschoenen niet meer zoals ze horen te zijn in het spel. Waar deze spelers voorheen op Nike voetbalschoenen in het spel speelden spelen ze nu op de basic schoenen van fifa. Gaat dit nog hersteld worden?
april 2020
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help