september 2022
Hey vrienden (van EA hopelijk),
ik heb nu al een jaar of anderhalf een ban voor https://fifaforums.easports.com/ die maar niet weg gaat. Heb een x gechat met de hulpvaardige jongens aan de andere kant van de wereld, enige wat zij me aangaven was dat ik geen ban heb voor het forum. Klinkt cool, maar als ik me aanmeld krijg ik heel groot te zijn "you are banned".
De ban was toen misschien gedeeltelijk terecht maar kom op, we zijn anderhalf jaar verder en ik wil kunnen communiceren met mn gelijkgestemden en klagen over mijn packluck enzo.
Kan iemand me helpen met unbannen?
Thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
september 2022 - laatst bewerkt september 2022
Hey @Ceauning3s,
Helaas is de EA Klantenservice niet in staat om een sanctie voor de forums van je account te verwijderen of door te sturen naar ons (het forum gedeelte), dat is helaas niet mogelijk. Je kunt ons zelf een berichtje sturen, mocht je dat willen.
Ik heb het even nagekeken en ik kan goed begrijpen warom men toendertijd tot de beslissing is gekomen om enige restricties in te voeren. Je geeft al zelf aan dat de sanctie terecht was, ik ben bang dat er niks aan veranderd kan worden.
Hierbij sluit ik het topic.
september 2022 - laatst bewerkt september 2022
Hey @Ceauning3s,
Helaas is de EA Klantenservice niet in staat om een sanctie voor de forums van je account te verwijderen of door te sturen naar ons (het forum gedeelte), dat is helaas niet mogelijk. Je kunt ons zelf een berichtje sturen, mocht je dat willen.
Ik heb het even nagekeken en ik kan goed begrijpen warom men toendertijd tot de beslissing is gekomen om enige restricties in te voeren. Je geeft al zelf aan dat de sanctie terecht was, ik ben bang dat er niks aan veranderd kan worden.
Hierbij sluit ik het topic.
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help