Fifa punten niet gekregen

door c07cas07
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Fifa punten niet gekregen

★★ Novice

Ik heb voor 40 euro fifa punten gekocht en de ultimate editie maar heb maar 4600 fifa punten gekregen dus k mis nog 4600 wie kan mij helpen heb de punten gekocht via de ps4 store op mn telefoon 

Bericht 1 van 11 (632 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Fifa punten niet gekregen

Community Manager
@c07cas07, @Allonajax, oké. Als jullie aangeven nog 4600 losse punten te hebben gekocht, en die heb je niet ontvangen, raad ik je aan om even te kijken naar dit EA Help artikel van ons: https://help.ea.com/nl/help/account/how-to-provide-proof-of-purchase/.

Mocht alles daar oké zijn, en je hebt alles kunnen verifiëren en eventueel de gevraagde bewijzen verzameld, kun je contact opnemen met de klantenservice van EA. Die zijn dan, als het goed is, in staat om je te helpen met dit probleem. Je kunt de EA klantenservice bereiken via een van de volgende manieren die vermeld staan op https://bit.ly/EA-Ondersteuning.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.

In thread bekijken

Bericht 11 van 11 (712 Weergaven)

Alle reacties

Community Manager
Hey @c07cas07,

Als je de punten via je mobile hebt gekocht, dus waarschijnlijk via de Companion app, moet je eerst inloggen in het spel zelf om de punten te ontvangen. Heb je dit al gedaan?
EA_LeeuwAHQ

• Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 2 van 11 (617 Weergaven)

★★ Novice
@EA_Leeuw Ja dat heb k gedaan en ik had maar 4600 gekregen terwijl dat mn eerste keer inloggen is dus de vraag is welke heb k niet gekregen?
Bericht 3 van 11 (614 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice
@c07cas07 Dus mn vraag is welke ik niet gekregen heb en wat k er aan kan doen
Bericht 4 van 11 (610 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

k heb al ingelogd en de 4600 gekregen maar welke heb k niet gekregen en hoe kan k die krijgen

Bericht 5 van 11 (592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Ik heb precies hetzelfde, heb 4600 punten gekregen. Maar weet niet of het van de Ultimate editon is of de 4600 die ik heb gekocht kwa punten?!

Bericht 6 van 11 (561 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Allonajax,

Dat is helaas iets wat je eigenlijk zelf hoort te weten. Wink Als het goed is, ben jij de enige die FIFA punten voor jouw account kan aanschaffen.

Even een vraag voor jullie beiden (@Allonajax@c07cas07); het is volgens jullie niet zo dat de punten waarschijnlijk wel ontvangen zijn, maar dat het plots in mindering is gebracht, zonder zelf iets te hebben uitgegeven?

EA_LeeuwAHQ

Bericht 7 van 11 (531 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Ik heb de ultimate editie gehaald, maar ook zelf 4600 punten gehaald. Dat kan ik ook zien bij mijn afschriften. Dus mis ik gewoon nog 4600 punten. 

Bericht 8 van 11 (521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Nee k heb maar 4600 gekregen terwijl het 9200 moesten zijn

Bericht 9 van 11 (520 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★ Novice

Ja dat heb ik precies ook

Bericht 10 van 11 (519 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help