september 2022
Ik heb voor 40 euro fifa punten gekocht en de ultimate editie maar heb maar 4600 fifa punten gekregen dus k mis nog 4600 wie kan mij helpen heb de punten gekocht via de ps4 store op mn telefoon
Opgelost! Ga naar oplossing.
september 2022
september 2022
september 2022
september 2022
september 2022
k heb al ingelogd en de 4600 gekregen maar welke heb k niet gekregen en hoe kan k die krijgen
september 2022
Ik heb precies hetzelfde, heb 4600 punten gekregen. Maar weet niet of het van de Ultimate editon is of de 4600 die ik heb gekocht kwa punten?!
september 2022 - laatst bewerkt september 2022
Hey @Allonajax,
Dat is helaas iets wat je eigenlijk zelf hoort te weten. Als het goed is, ben jij de enige die FIFA punten voor jouw account kan aanschaffen.
Even een vraag voor jullie beiden (@Allonajax, @c07cas07); het is volgens jullie niet zo dat de punten waarschijnlijk wel ontvangen zijn, maar dat het plots in mindering is gebracht, zonder zelf iets te hebben uitgegeven?
september 2022
Ik heb de ultimate editie gehaald, maar ook zelf 4600 punten gehaald. Dat kan ik ook zien bij mijn afschriften. Dus mis ik gewoon nog 4600 punten.
september 2022
Nee k heb maar 4600 gekregen terwijl het 9200 moesten zijn
september 2022
Ja dat heb ik precies ook
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help