Re: Fifa profclubs

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fifa profclubs

★★★ Newbie

Product: FIFA 22
Platform:PlayStation 5 Digital Edition
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Sahiinnn00_
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Profclubs
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ja
Wat gebeurt er? Tijdens fifa 21 gebruiktte ik een ongepastte naam, wat wel toegestaan was. Nu met fifa 22 wil ik mijn naam veranderen en komt er telkens dat ik een ongepastte naam heb waardoor ik niks kan veranderen. Ik heb meerdere malen geprobeerd om alles opnieuw intevullen maar dat lukt ook niet.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou mijn karakter/naam wel kunnen aanpassen

Ea fix this pleaseeee Frown

Bericht 1 van 9 (756 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Dit is geen bug, @Sahin010EA. Je zult dus een andere naam daarvoor moeten gebruikten.
Mogelijk gebruik je iets dat niet langer is toegestaan, dit kunnen bepaalde karakters zijn of zelfs beledigend in een andere taal zijn.

Groetjes.
Bericht 2 van 9 (747 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

@RealSimmor0  schreef:
Dit is geen bug, @Sahin010EA. Je zult dus een andere naam daarvoor moeten gebruikten.
Mogelijk gebruik je iets dat niet langer is toegestaan, dit kunnen bepaalde karakters zijn of zelfs beledigend in een andere taal zijn.

Groetjes.

Al geprobeerd! Heb zelfs alles veranderd en geprobeerd maar het wordt steeds geweigerd.

Bericht 3 van 9 (736 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @Sahin010EA,

Dankjewel voor je bezoekje aan het forum!

Wat vervelend om te horen dat je problemen hebt met FIFA 22.

Krijg je de melding dat je een ongepaste naam hebt bij elk woord/naam dat je probeert in te voeren?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 4 van 9 (730 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

@EA_Leeuw 

ja klopt, ik heb geprobeerd om letterlijke alle gegevens te veranderen en zelfs dan lukt het niet echt jammer, want kan echt niks veranderen. Is het mogelijk als ea dit kan aanpassen via mijn account, als ze alleen me naam etc al op default kunnen zetten, zodat ik het kan aanpassen?

Bericht 5 van 9 (722 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb een voorbeeld in de bijlage gezet.

Bericht 6 van 9 (721 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

★★★★★ Expert
Deze foutmelding laat duidelijk zien dat je tekst gebruikt die niet toegestaan wordt, omdat deze kan worden gebruikt om andere spelers lastig te vallen of beledigen, @Sahin010EA.
Nagaan wat dit is en wijzig deze, want een paar karakters kunnen al genoeg zijn. Dit kan in een in een andere taal zijn. Je zal een nieuwe tekst of toch de of standaard tekst hiervoor moeten gebruiken.

Voor de problemen die te maken hebben met jouw Origin / EA account, dien je contact opnemen met de helpdesk: https://help.ea.com/nl/contact-us Alle velden invullen.

Groetjes.
Bericht 7 van 9 (708 Weergaven)

★★★ Newbie

Hi!

ik heb alle velden helemaal opnieuw ingevuld op random namen en zelfs dan blijft die melding komen als ik het wil opslaan.

Bericht 8 van 9 (689 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Community Manager
Hey @Sahin010EA,

Dan is het waarschijnlijk nog steeds het geval dat er ergens een letter combinatie staat die niet wordt geaccepteerd.
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 9 van 9 (685 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help