oktober 2021
Product: FIFA 22
Platform:PlayStation 5 Digital Edition
Wat is het model van jouw systeem? Sony PlayStation 5 Digital Edition
Wat is jouw gamertag/PSN ID? Sahiinnn00_
In welk speltype gebeurde dit? FIFA Profclubs
Hoe vaak vindt de bug plaats? 100%
Hoe kunnen wij de bug zelf vinden? Ja
Wat gebeurt er? Tijdens fifa 21 gebruiktte ik een ongepastte naam, wat wel toegestaan was. Nu met fifa 22 wil ik mijn naam veranderen en komt er telkens dat ik een ongepastte naam heb waardoor ik niks kan veranderen. Ik heb meerdere malen geprobeerd om alles opnieuw intevullen maar dat lukt ook niet.
Wat zou er eigenlijk moeten gebeuren? Ik zou mijn karakter/naam wel kunnen aanpassen
Ea fix this pleaseeee
oktober 2021
oktober 2021
@RealSimmor0 schreef:
Dit is geen bug, @Sahin010EA. Je zult dus een andere naam daarvoor moeten gebruikten.
Mogelijk gebruik je iets dat niet langer is toegestaan, dit kunnen bepaalde karakters zijn of zelfs beledigend in een andere taal zijn.
Groetjes.
Al geprobeerd! Heb zelfs alles veranderd en geprobeerd maar het wordt steeds geweigerd.
oktober 2021
oktober 2021
ja klopt, ik heb geprobeerd om letterlijke alle gegevens te veranderen en zelfs dan lukt het niet echt jammer, want kan echt niks veranderen. Is het mogelijk als ea dit kan aanpassen via mijn account, als ze alleen me naam etc al op default kunnen zetten, zodat ik het kan aanpassen?
oktober 2021
oktober 2021
Hi!
ik heb alle velden helemaal opnieuw ingevuld op random namen en zelfs dan blijft die melding komen als ik het wil opslaan.
oktober 2021
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help