FIFA 23 PC - EA anticheat blijft fouten geven

door itsacheesemonkey
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: FIFA 23 PC not launching

★★★ Newbie

Ik heb 22 juli een pre-order gedaan op de ultimate edition op steam. Ik kreeg deze ook nog eens later binnen als iedereen op een ander platform.

(Ik keek dus erg uit om Fifa 23 next heb te spelen op PC)

En dan moet het ook nog eens zo zijn dat het nieuwe “anti cheat” systeem bij mij niet werkt. Ik heb letterlijk alles geprobeerd, waaronder;

- Origin, Steam en de EA app opnieuw geïnstalleerd.

- Origin, Steam en de EA app via de administator geopend.

- Fifa met de administator geopend.

- Fifa opnieuw gedownload. 

- Anti Cheat engine opnieuw geïnstalleerd.

- Secure boot enabled in BIOS. 

Kortom gewoon belachelijk voor een “anti cheat” systeem. 

Zoals al eerder gezegd vind ik dat hier wel een compensatie voor moet komen aangezien ik €20,- extra heb betaald voor de early acces wat als uitkomst een niet werkende “anti cheat” engine is. 

Bericht 61 van 253 (892 Weergaven)

★★★★★ Newbie
@MHgamz Ja jij en vele anderen zijn er klaar mee!
Die Anticheat meuk is NIET goed getest. En ik weet zeker dat wij niet de enigen zijn die dat ondervinden. EA maak een patch en zorg dat dit ASAP is opgelost.
Bericht 62 van 253 (874 Weergaven)

Error starting fifa

★★ Novice

Hoi, Ik heb dus fifa ultimate edition gehaald om het ofcourse eerder te kunnen spelen, maar nu blijkt dat ik mijn game niet eens kan opstarten want als ik hem opstart via orgin administrator dan laad ie anticheat in en dan start fifa op met zwart scherm en na 5 seconden ongeveer sluit ie af en word ik weer in orgin gezet, kan iemand mij helpen pls? (Secure boot werkt niet op mijn pc als ik dat aanschakel werkt mn windows niet meer)

Bericht 63 van 253 (755 Weergaven)

★★★ Novice
@EA_Leeuw dit werkt helemaal niet
Bericht 64 van 253 (732 Weergaven)
0 Kudos

Fifa start niet op

★★★ Newbie

Hallo allen,

Ik heb fifa 23 voor de PC (Origin). Ook ik heb problemen met de anti cheat programma. Inmiddels heb ik zowel Origin als Fifa als administrator uitgevoerd. Alleen ik krijg dit scherm in te zien en verder doet hij niks meer (zie bijgevoegde foto). Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Gr.

Bericht 65 van 253 (582 Weergaven)
0 Kudos

★ Novice

Werkt ook niet voor mij. Heb alles gedaan wat in de berichten stonden, niks werkt.

Bericht 66 van 253 (695 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa start niet op

★ Novice
@310d16e5e92bb425 Voor mij ook niet
Bericht 67 van 253 (576 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice

is er ondertussen al een ''oplossing'' die wel werkt? of een update van die zogenaamde teams die er al dagen aan werken? 

Bericht 68 van 253 (631 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice
@Zii0nn als ze der al zo druk mee bezig zijn sinds het een bekend probleem is, had het allang verholpen moeten worden.
Heeft me €90 gekost ultimate edition en dan dit
Bericht 69 van 253 (699 Weergaven)

★★ Novice
@WM_Killshot Ben het totaal met je eens.
Bericht 70 van 253 (693 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help