september 2022
Ik heb 22 juli een pre-order gedaan op de ultimate edition op steam. Ik kreeg deze ook nog eens later binnen als iedereen op een ander platform.
(Ik keek dus erg uit om Fifa 23 next heb te spelen op PC)
En dan moet het ook nog eens zo zijn dat het nieuwe “anti cheat” systeem bij mij niet werkt. Ik heb letterlijk alles geprobeerd, waaronder;
- Origin, Steam en de EA app opnieuw geïnstalleerd.
- Origin, Steam en de EA app via de administator geopend.
- Fifa met de administator geopend.
- Fifa opnieuw gedownload.
- Anti Cheat engine opnieuw geïnstalleerd.
- Secure boot enabled in BIOS.
Kortom gewoon belachelijk voor een “anti cheat” systeem.
Zoals al eerder gezegd vind ik dat hier wel een compensatie voor moet komen aangezien ik €20,- extra heb betaald voor de early acces wat als uitkomst een niet werkende “anti cheat” engine is.
september 2022
september 2022
Hoi, Ik heb dus fifa ultimate edition gehaald om het ofcourse eerder te kunnen spelen, maar nu blijkt dat ik mijn game niet eens kan opstarten want als ik hem opstart via orgin administrator dan laad ie anticheat in en dan start fifa op met zwart scherm en na 5 seconden ongeveer sluit ie af en word ik weer in orgin gezet, kan iemand mij helpen pls? (Secure boot werkt niet op mijn pc als ik dat aanschakel werkt mn windows niet meer)
september 2022
september 2022
Hallo allen,
Ik heb fifa 23 voor de PC (Origin). Ook ik heb problemen met de anti cheat programma. Inmiddels heb ik zowel Origin als Fifa als administrator uitgevoerd. Alleen ik krijg dit scherm in te zien en verder doet hij niks meer (zie bijgevoegde foto). Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Gr.
september 2022
Werkt ook niet voor mij. Heb alles gedaan wat in de berichten stonden, niks werkt.
september 2022
september 2022
is er ondertussen al een ''oplossing'' die wel werkt? of een update van die zogenaamde teams die er al dagen aan werken?
september 2022
september 2022
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help