september 2022
september 2022 - laatst bewerkt september 2022
Hey allemaal,
Als je de volgende foutmeldingen krijgt:
Dan moet je Origin/de EA App helemaal afsluiten (Zorg ervoor dat het echt is afgesloten via taakbeheer), en dan Origin/de EA App opnieuw opstarten via administratormodus.
Voor Secure Boot foutmeldingen: de studio is op de hoogte van dit en het bovenstaande probleem, en ze zijn aan het onderzoeken.
Voor andere foutmeldingen, zie alsjeblieft deze vraag.
(Gemarkeerd als oplossing voor zichtbaarheid.)
september 2022
Hi ik heb hetzelfde probleem, precies dezelfde foutmelding. Echter voldoet het runnen van de EA als administrator niet. Ik weet persoonlijk echt geen raad meer. Heb de game opnieuw geinstalleerd, talloze pogingen gedaan met pc opnieuw opstarten de anticheat in administrator op te starten de game te repairen en niks blijkt te werken...
september 2022
september 2022
Dit ligt niet aan mijn computer. Eerst gaf die elke keer foutmeldingen bij het opstarten van de anticheat software en vervolgens las ik op internet dat ik als administrator moet opstarten. Dat doe ik en dan start het spel op maar bij het laad scherm van fifa 23 sluit die af.
Dan ook nog is het feit dat ik heel veel problemen lees bij mensen dus ik zou niet weten wat er mis moet zijn met mijn computer. Ik bedoel CoD is een veel zwaarder spel en doet het. Alles doet het behalve fifa.
september 2022
ik speel op laptop via orgin
het spel is gedownload . maar met het opstarten steeds een foutmelding van de anti cheat
heb al veel geprobeerd maar kom er niet uit
september 2022
september 2022
hoe start je origin app in administratormodus op?
september 2022
Ik heb al de onderstaande stappen meerdere malen uitgevoerd en toch blijft het niet werken door anticheat melding.
Zijn er nog andere manieren om het spel toch op te kunnen starten?
september 2022
Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.
Oplossen verbindingsproblemenSchakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.
Bekijk meer op EA Help