Re: Failure during update process

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Re: FIFA 23 PC - EA anticheat blijft fouten geven

★★★ Newbie
@DFC_Tim Heb ik ook
Bericht 51 van 253 (917 Weergaven)
0 Kudos

Re: Fifa 23 start niet op

★ Novice
@EA_QueenBee Wat een grap dit jaar. Elk jaar is er wel iets wat Fifa verpest. Gelukkig gister om mysterieuze redenen kunnen spelen maar vandaag weer lekker dezelfde errors. Dag 2 van early access waar iedereen voor betaald heeft en het was weer het geld niet waard. Hopen dat 2k volgend jaar een goeie voetbalgame uitbrengt, het wordt tijd dat EA van de scène verdwijnt. Je kan klagen en melden wat je wil maar een oplossing is altijd ver te zoeken. Wat dacht je van anti cheat uitschakelen tot het gefixt is? Lijkt me niet zo moeilijk. Al meer dan 20 fifa's geen anti cheat gehad.
Bericht 52 van 253 (878 Weergaven)
0 Kudos

Anti Cheat error

★ Novice

Ik wil steeds het spel opstarten, maar hierbij komt een foutmelding van Anti Cheat. Er staat dat ik in de map van EA moet kijken, en als ik hen dan weer verwijder en opnieuw installeer, gebeurt weer hetzelfde. Ik heb verschillende opties al gebeurd, zoals Origin als administrator opstarten, maar ook dit mag niet baten. Heeft er verder nog iemand ideeën wat ik kan doen?

Bericht 53 van 253 (916 Weergaven)
0 Kudos

FIFA 23 PC not launching

★★★ Novice

Ik heb dingen geprobeerd die ik hier zag. 

ik heb de anticheat verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Daarna heb ik zelfs de game verwijderd en opnieuw gedownload. Ik probeer de ea app en fifa 23 in administrator modus op te starten maar niets helpt.

Ik heb geld betaald om eerder te kunnen spelen en ik wil gewoon heel graag nog even spelen voordat ik ergens heen ga waar ik niet kan spelen. is er iets wat ik kan doen?

Bericht 54 van 253 (1.151 Weergaven)
0 Kudos

Community Manager
Hey @Qwains,

Ik neem aan dat je op de PC speelt?

Zou je een screenshot kunnen posten van de foutmelding die je krijgt? Heeft het te maken met EA anticheat?
EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 55 van 253 (858 Weergaven)
0 Kudos

Re: FIFA 23 PC not launching

[ Bewerkt ]
Community Manager

Gemarkeerd als oplossing voor zichtbaarheid

Hey allemaal,

De teams hebben een nieuw EA Help artikel gemaakt die enkele fouten omschrijft en stappen benoemd die je zou kunnen proberen te volgen om de problemen, die je ervaart, op te lossen.

Het artikel is hier te vinden: https://help.ea.com/nl/help/pc/ea-anticheat/.

Helaas is het EA Help artikel niet in het Nederlands beschikbaar.

De teams zijn de problemen nog steeds aan het onderzoeken en hebben er ook een over gepraat op de social kanalen:
https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1575226765185875969

Ook is de EA SPORTS FIFA Tracker geüpdatet om dit probleem te reflecteren.

Als er meer nieuws beschikbaar is, zal dit waarschijnlijk z.s.m. worden gedeeld via de social kanalen van FIFA of EA Help; https://Twitter.com/EAFIFADirect, https://Twitter.com/EAHelp.

Update 4 okt. 2022:

De FIFA-teams hebben zojuist een patch gelanceerd voor FIFA 23 op PC, die (als het goed is) enkele problemen oplost met betrekking tot de EA anticheat foutmeldingen.

Zie: https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1577329424298823681 en de post hier.

Update 6 okt. 2022:

Het is goed om te lezen dat de EA anticheat problemen voor veel van jullie zijn opgelost.

Mocht je nog steeds problemen hebben met het spel, bijvoorbeeld dat het niet wilt opstarten of dat het blijft hangen op het logo, dan raad ik je aan om deze post door te lezen en in dit topic een antwoord te plaatsen met de gevraagde informatie en bestand. Zie [GIDS] FIFA 23 - Hoe rapporteer ik een technisch probleem?

Ik zie ook een aantal posts van mensen die vragen om een terugbetaling; mocht je willen kijken of dat je aankoop in aanmerking komt voor een terugbetaling, dan moet je hiervoor contact opnemen met de winkel waar je het product hebt gekocht. Mocht dit Origin/EA app zijn, dan kun je hier kijken of dat je aankoop in aanmerking komt voor een terugbetaling, of je kunt contact opnemen met de EA klantenservice via deze link.

Mocht je de aankoop hebben gedaan bij een winkel van een derde partij, dan moet je zelf met die winkel contact opnemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Helaas kunnen wij hier niet bij helpen.

Update 13 okt. 2022:

Mocht je last hebben van het probleem dat FIFA 23 PC vast zit op het laadscherm, dan wordt dit gezien als een ander probleem en wordt het gewaardeerd als je in deze thread reageert.

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.
Bericht 56 van 253 (10.088 Weergaven)

★★★ Newbie

@EA_Leeuw 

Dit zijn oplossingen die al waren gegeven, maar die werken niet. Die hele anti cheat gooit melding install failed..

Bericht 57 van 253 (1.129 Weergaven)

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Die ene keer zegt die anti cheat en de andere keer failure during the process
Bericht 58 van 253 (848 Weergaven)
0 Kudos

Bericht 59 van 253 (838 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice

Het is nu al 2 dagen ellende en geen van de voorgestelde oplossingen werkt bij mij. Ook alles al eens opnieuw gedownload en geinstalleerd op de standaard C-schijf en opnieuw op de D-schijf, alles zonder resultaat. EA get your act together, want dit is onacceptabel! Ik overweeg daarom sterk om mijn EA Play Pro abonnement op te zeggen.

Bericht 60 van 253 (1.115 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help