FIFA 23 PC - EA anticheat blijft fouten geven

door itsacheesemonkey
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

FIFA 23 PC - EA anticheat blijft fouten geven

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

Als ik Fifa 23 wil starten blijft er een foutmelding komen vanuit EA anticheat.

Ik heb geprobeerd:

- game te repareren

- pc herstarten

- in cheat bestanden het programma verwijderd en geinstalleerd

- in cheat bestanden de anti cheat verwijderd, game gestart en toen laten installeren

Als iemand tips heeft hoe ik dit kan verhelpen hoor ik dit graag. Anders ga ik m'n game opnieuw installeren en hopen dat dat helpt.

Bericht 1 van 253 (10.183 Weergaven)

Geaccepteerde oplossing

Re: FIFA 23 PC not launching

[ Bewerkt ]
Community Manager

Gemarkeerd als oplossing voor zichtbaarheid

Hey allemaal,

De teams hebben een nieuw EA Help artikel gemaakt die enkele fouten omschrijft en stappen benoemd die je zou kunnen proberen te volgen om de problemen, die je ervaart, op te lossen.

Het artikel is hier te vinden: https://help.ea.com/nl/help/pc/ea-anticheat/.

Helaas is het EA Help artikel niet in het Nederlands beschikbaar.

De teams zijn de problemen nog steeds aan het onderzoeken en hebben er ook een over gepraat op de social kanalen:
https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1575226765185875969

Ook is de EA SPORTS FIFA Tracker geüpdatet om dit probleem te reflecteren.

Als er meer nieuws beschikbaar is, zal dit waarschijnlijk z.s.m. worden gedeeld via de social kanalen van FIFA of EA Help; https://Twitter.com/EAFIFADirect, https://Twitter.com/EAHelp.

Update 4 okt. 2022:

De FIFA-teams hebben zojuist een patch gelanceerd voor FIFA 23 op PC, die (als het goed is) enkele problemen oplost met betrekking tot de EA anticheat foutmeldingen.

Zie: https://twitter.com/EAFIFADirect/status/1577329424298823681 en de post hier.

Update 6 okt. 2022:

Het is goed om te lezen dat de EA anticheat problemen voor veel van jullie zijn opgelost.

Mocht je nog steeds problemen hebben met het spel, bijvoorbeeld dat het niet wilt opstarten of dat het blijft hangen op het logo, dan raad ik je aan om deze post door te lezen en in dit topic een antwoord te plaatsen met de gevraagde informatie en bestand. Zie [GIDS] FIFA 23 - Hoe rapporteer ik een technisch probleem?

Ik zie ook een aantal posts van mensen die vragen om een terugbetaling; mocht je willen kijken of dat je aankoop in aanmerking komt voor een terugbetaling, dan moet je hiervoor contact opnemen met de winkel waar je het product hebt gekocht. Mocht dit Origin/EA app zijn, dan kun je hier kijken of dat je aankoop in aanmerking komt voor een terugbetaling, of je kunt contact opnemen met de EA klantenservice via deze link.

Mocht je de aankoop hebben gedaan bij een winkel van een derde partij, dan moet je zelf met die winkel contact opnemen om te kijken wat de mogelijkheden zijn. Helaas kunnen wij hier niet bij helpen.

Update 13 okt. 2022:

Mocht je last hebben van het probleem dat FIFA 23 PC vast zit op het laadscherm, dan wordt dit gezien als een ander probleem en wordt het gewaardeerd als je in deze thread reageert.

EA_LeeuwAHQ

For the English Answers HQ forums:
  • Having trouble with your EA account? Post on the EA Services – General Questions board, NOT the EA app boards.
  • Want to chat about the EA app, share feedback, report bugs, or get help with technical issues? Head over here.

In thread bekijken

Bericht 56 van 253 (10.038 Weergaven)

Alle reacties

Re: Fifa 23 EA anticheat blijft fouten geven

Community Manager
Hoi @itsacheesemonkey,

Kan je proberen om je Origin/EA App in administratormodus op te starten? De studio is dit aan het onderzoeken, en dit lijkt voor sommige spelers te werken.

EA_QueenBeeAHQ.png

Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 253 (10.172 Weergaven)

★★★ Novice

Dit heeft inderdaad geholpen, dankjewel!

Bericht 3 van 253 (10.168 Weergaven)

Community Manager
Geweldig, dank je wel dat je het meldt! Dan weet ik zeker dat ik dit in de toekomst ook kan aanraden. Standard smile Success met FIFA!

EA_QueenBeeAHQ.png

Bericht 4 van 253 (10.164 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Ik heb ook dit probleem maar als ik Origin opstart als adminstrator dan blijf ik die foutmelding krijgen

Bericht 5 van 253 (10.155 Weergaven)
0 Kudos

★★★ Newbie

Ohnee sorry, het werkt wel, ik had origin niet goed afgesloten! Dankuwel het lukt nu toch wel

Bericht 6 van 253 (10.148 Weergaven)

Community Manager
@ItzKoenn_,

Ik was net een antwoord voor je aan het typen, maar ik ben blij dat het werkt.

EA_QueenBeeAHQ.png

Bericht 7 van 253 (10.138 Weergaven)
0 Kudos

[ Bewerkt ]
★★★ Novice

@EA_QueenBee werlkt voor mij nogsteeds niet *snip*

CM edit: schelden is niet toegestaan.

Bericht 8 van 253 (10.112 Weergaven)
0 Kudos

★★ Novice

bij mij ook niet starte op een gegeven moment wel op maar gelijk scherm freeze opnieuw geinstaleerd anti cheat zergt nu start op vanuit origin lukt niet! het is ea nu zelfs gelukt voordat ik kan spelen alweer klaar ben met fifa scheelt weer 1000 euro zo ist ook weer

Bericht 9 van 253 (10.105 Weergaven)

kan fifa23 niet downloaden

★★★ Newbie

kan het spel niet dowloaden krijg steeds een error kan iemand kijken wat er fout gaat 

Bericht 10 van 253 (9.925 Weergaven)
0 Kudos

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help