Standaard icon sbc 87 beoordeling bug

door maart3n010
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Spelers 83+ 25x pakket niet toegevoegd aan account

★ Novice

Hallo, 

 

de afgelopen dagen heb ik heb ik hard mijn best gedaan om 5 iconswaps te verzamelen om een 83+ 25x pakket te openen. Na het openen zijn alle spelers verdwenen en niet toegevoegd aan mijn club. Kan EA naar kijken en dit fixen?

 

groet, Sam

Bericht 9 van 19 (595 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Standaard icon sbc 87 beoordeling bug

EA SPORTS FC Team

Hey iedereen,

 

Ik zie wat meldingen van spelers die hun rewards niet hebben gekregen.

 

Als je hier ook last van hebt, neem dan contact op met onze helpdesk om dit na te laten kijken. 

 

In het bericht van @RealSimmor0 kan je lezen hoe je dit doet.

Jason.png

In thread bekijken

Bericht 13 van 19 (838 Weergaven)

Alle reacties
Highlighted

Standaard icon sbc 87 beoordeling bug

★★★ Newbie

Product: FIFA 21
Platform:Sony Playstation 4
Please specify your platform model. Sony PlayStation 4 Slim
What is your gamertag/PSN ID? Weet ik niet
Which mode has this happened in? FIFA Ultimate Team
Which part of the mode? Squad Building Challenges
Can you tell us the date (MM/DD/YYYY) that you saw the bug? 29-11-2020
What time did you see the bug? (HH:MM AM/PM) In de middag
What is your time zone? ECT - GMT + 1:00
How often does the bug occur? Rarely (0% - 9%)
Steps: How can we find the bug ourselves? Ik heb van de icon sbc een 87 team beoordeling ingeleverd en was van plan om de 85, 85 en 86 team beoordeling om een dag later te doen van de standaard icon sbc, maar opeens moest ik de 87 team beoordeling opnieuw doen maar heb al me spelers ingeleverd en had hem eigenlijk al voltooid Ik hoop dat jullie mij begrijpen en het kan fixen door me spelers of geld terug te geven!
What happens when the bug occurs? Ik heb van de icon sbc een 87 team beoordeling ingeleverd en was van plan om de 85, 85 en 86 team beoordeling om een dag later te doen van de standaard icon sbc, maar opeens moest ik de 87 team beoordeling opnieuw doen maar heb al me spelers ingeleverd en had hem eigenlijk al voltooid Ik hoop dat jullie mij begrijpen en het kan fixen door me spelers of geld terug te geven!
What should be happening instead? Ik hoop dat ik me spelers kan terug krijgen of de waarde van die spelers.

In deze foto zie je dat ik 0 van de 4 heb voltooid van allebei de standaard icon sbc terwijl ik bij ééntje de 87 team beoordeling had gedaan.

Bericht 1 van 19 (598 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geen beloning zilveren beesten!!

★ Guide

Ik heb doelstelling zilveren beesten uitgespeeld maar geen beloning ontvangen.

ik behoor een zeldzaam megapakket maar heb die niet ontvangen.

Bericht 2 van 19 (597 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen beloning zilveren beesten!!

★ Guide

Wanneer krijg ik me beloning?

Bericht 3 van 19 (592 Weergaven)

Re: Geen beloning zilveren beesten!!

★ Guide

Nog steeds me zeldzaam megapaket niet gekregen!!!

Bericht 4 van 19 (586 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Icon wissel niet ontvangen

★★★★★ Novice

Ik heb 3 doelstellingen behaald in icon-wissels, te weten 1 in icon-wissels 2 en 2 in icon-wissels 2. Nu keek in in mijn spelerslijst, en ontdekte dat ik maar 2 spelers heb gekregen. De iconwissel die ik behaald had met de uitdaging eredivisie, is nergens meer te vinden. Help!

 

op de foto’s zie je dat ik er maar 2 in mijn spelerslijst heb staan.

Bericht 5 van 19 (607 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Icon wissel niet ontvangen

★★★★★ Expert
Aangezien dit onderwerp niets te maken heeft met een technisch probleem over Origin, heb je dit onderwerp op de verkeerde plek geplaatst, @hans_schilder. De forumtakken voor FIFA begint hier: https://answers.ea.com/t5/FIFA/ct-p/fifa-nl

Omdat het niet ontvangen van vrijgespeelde beloningen en/of prestaties te maken hebben persoonlijke gegevens en daarvoor dien je contact op te nemen met de helpdesk via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/

Zorg dat je de regio hebt ingesteld op Verenigde Staten, alle gegevens invullen dan en de chat beginnen in het Engels.

Groetjes.
Bericht 6 van 19 (592 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Ferland Mendy verdwenen

★ Novice

Ik had Ferland Mendy gekozen bij een player pick en toen ik hem in mijn team wou zetten was hij weg. Mag ik hem terug?

Bericht 7 van 19 (584 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Pack niet gekregen

★★★ Newbie

Ik leverde de 5 icon swaps ik voor de 25x 83+ pack en heb nooit mijn pack gekregen kunnen jullie dit oplossen

Bericht 8 van 19 (577 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Geen beloning zilveren beesten!!

★ Guide

Is dit pakket zo zeldzaam dat jullie hem ook niet kunnen vinden? 
hij is er nog steeds niet!!!!!!

Bericht 10 van 19 (567 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help