Dot.: Brak ofert transferowych - Fifa 21

autor: RadekKozlow
Odpowiedz

Pierwszy Wpis

Brak ofert transferowych - Fifa 21

★★ Novice

Zacząłem rozgrywać już 3 sezon w tej samej drużynie Ligi polskiej, mimo, że od 2 sezonów jestem na liście transferowej. W Stali Mielec nabiłem już 87 oceny ogólnej, a mimo to nadal żaden klub nie chce kupić mojego zawodnika

Wiadomość 1 z 4 (4 639 wyświetleń)

Dot.: Brak ofert transferowych - Fifa 21

★★★ Newbie

Też mam ten problem. Aktualnie gram w Salzburgu i od 2 lat nie dostałem ani jednej oferty poza 1 na samym początku od jakiejś Chilińskiej drużyny. Mam 84 ovr i nawet nikt nie interesuje się 18 letnim zawodnikiem. Szkoda że EA pewnie nigdy tego nie naprawi... 

Wiadomość 2 z 4 (4 584 wyświetleń)
Highlighted

Dot.: Brak ofert transferowych - Fifa 21

★★★ Newbie

Mam tak samo. Zacząłem karierę w czwartej lidze angielskiej, cały sezon nie zagrałem ani jednego meczu... Przeszedłem do Fenerbache i jestem już w nim przez 4 sezony, mimo że jestem na liście transferowej nie dostaje żadnych ofert od innych klubów. Też na początku nowego sezonu jest napisane że dopiero debiutuje w klubie :/

Wiadomość 3 z 4 (4 326 wyświetleń)

Dot.: Brak ofert transferowych - Fifa 21

★★★★ Novice