Andere spelers kwijt geraakt bij het invoeren van een sbc

door joostvdlaan
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Andere spelers kwijt geraakt bij het invoeren van een sbc

★★★ Newbie

Beste EA,

Sinds gisteravond hebben wij een zoon van 12 in tranen.
Hij heeft gister een sbc twee zeldzame spelers 81+ gedaan op de companionapp. 
Hierbij is een fout ontstaan want toen hij doordrukte voor de pack is hij andere spelers kwijt geraakt die hij nooit voor deze sbc zou gebruiken.

Om deze sbc te doen hoef je alleen maar lage spelers te gebruiken en wat max 5k kost.
Nu zijn er spelers verdwenen wat Florin van de EA helpdesk heeft gezien en bevestigd, alleen hij mag dit niet herstellen.

Hij had de volgende spelers zeldzame gouden spelers gebruikt 75 tot 77 rating.
Kohr, Pedraza, Torunarigna, Jonathan en Nandez.
Deze spelers heeft EA dus voor de sbc gewijzigd zonder dat wij daar toestemming voor hebben gegeven. Toen mijn zoon doordrukte stonden de bovengenoemde spelers vermeld. Hierna is er een fout ontstaan en zijn er spelers verloren gegaan uit zijn huidige team/club met een waarde van 250k.
Onderstaand het lijstje welke spelers zijn verdwenen na de sbc.

Werner 85 (tradable)
Courtois 89
Lenglet 85

 

en uit zijn club Promes 82, Suarez 87 en Verratti 86.

De pack die hij heeft gekregen hebben we ook nog niet geopend.

EA help ons graag dit te herstellen en als er vragen zijn, dan hoor ik het graag.


Met vriendelijk groet,
Joost van der Laan

Bericht 1 van 3 (633 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Andere spelers kwijt geraakt bij het invoeren van een sbc

Community Manager (retired)

Hey @joostvdlaan ,

 

Ik heb dit bericht verplaatst van het Fifa 19 naar het Fifa 21 forum.

 

Ik snap dat het verliezen van je betere spelers tijdens zo'n SBC inderdaad een teleurstelling is. Ik houd er niet van slecht nieuws te geven maar ik ben bang dat de informatie gegeven op op de helpdesk correct is en dat wij deze niet terug om kunnen draaien. Ik ben bang dat elke samenstellings uitdaging definitief is als hij eenmaal ingedient is.

 

Ik kan alleen maar aanraden altijd te dubbel checken, vooral als je de automatische builder gebruikt, voordat je jouw opstelling indient.

 

Je kunt meer over deze SBC's lezen op: link naar het SBC artikel  

 

Ik hoop dat jullie alsnog goede kerstdagen en een goede jaarwisseling hebben gehad.

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 3 van 3 (471 Weergaven)

Alle reacties

Re: Andere spelers kwijt geraakt bij het invoeren van een sbc

★★★ Newbie

Beste EA,

Graag vernemen wij van u of het herstellen gaat lukken?

Het zou zo mooi Kerstcadeau zijn voor hem.

Dank u wel voor uw reactie.

 

Met vriendelijke groet,
Joost van der Laan

Bericht 2 van 3 (525 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Andere spelers kwijt geraakt bij het invoeren van een sbc

Community Manager (retired)

Hey @joostvdlaan ,

 

Ik heb dit bericht verplaatst van het Fifa 19 naar het Fifa 21 forum.

 

Ik snap dat het verliezen van je betere spelers tijdens zo'n SBC inderdaad een teleurstelling is. Ik houd er niet van slecht nieuws te geven maar ik ben bang dat de informatie gegeven op op de helpdesk correct is en dat wij deze niet terug om kunnen draaien. Ik ben bang dat elke samenstellings uitdaging definitief is als hij eenmaal ingedient is.

 

Ik kan alleen maar aanraden altijd te dubbel checken, vooral als je de automatische builder gebruikt, voordat je jouw opstelling indient.

 

Je kunt meer over deze SBC's lezen op: link naar het SBC artikel  

 

Ik hoop dat jullie alsnog goede kerstdagen en een goede jaarwisseling hebben gehad.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (472 Weergaven)

fifa-20-promo-splash

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

fifa-20-promo-splash-2

Je FIFA-account beveiligen

Schakel aanmeldingsverificatie in voor toegang tot de FUT-webapp en de Companion-app en om je informatie te beveiligen.

Bekijk meer op EA Help