Re: xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

door EA_Neil
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

★ Novice

ik heb xbox ultimate pass gekocht en het account gekoppeld aan EA maar had nog een play abbo deze is vandaag verlopen maar nu heb ik geen toegang tot ea play terwijl xbox ultimate pas zegt dat ik daar wel recht op heb doe ik hier iets fout of is er iets fout gegaan omdat ik nog een ea play abbo had toe ik xbox  abbo afsloot 

 

Bericht 1 van 7 (1.860 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

Community Manager (retired)

Hey @TheGrayMike ,

 

Bedankt voor het berichtje! Het plan is inderdaad om uiteindelijk spelers die Xbox Game Pass Ultimate hebben zowel EA Play voor op de console als PC aan te bieden. Alhoewel alle Game Pass Ultimate pashouders wel al EA Play voor de Xbox gratis behoren te hebben is die service voor EA Play op de PC nog niet van kracht en uitgesteld tot een latere tijd dit jaar. 

 

Mocht EA Play voor de Xbox ook niet werken wil ik je aanraden contact te zoeken met Xbox om jouw subscriptie te dubbel checken. Voor de PC werkt hij inderdaad op het moment nog niet. Mijn excuses daarvoor.

 

Link naar de bron (wel in het Engels helaas): https://news.xbox.com/en-us/2020/12/15/update-on-ea-play-xbox-game-pass-for-pc-2021/ 

 

- EA_Neil

Neil.png

In thread bekijken

Bericht 2 van 7 (1.841 Weergaven)

Alle reacties

Re: xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

Community Manager (retired)

Hey @TheGrayMike ,

 

Bedankt voor het berichtje! Het plan is inderdaad om uiteindelijk spelers die Xbox Game Pass Ultimate hebben zowel EA Play voor op de console als PC aan te bieden. Alhoewel alle Game Pass Ultimate pashouders wel al EA Play voor de Xbox gratis behoren te hebben is die service voor EA Play op de PC nog niet van kracht en uitgesteld tot een latere tijd dit jaar. 

 

Mocht EA Play voor de Xbox ook niet werken wil ik je aanraden contact te zoeken met Xbox om jouw subscriptie te dubbel checken. Voor de PC werkt hij inderdaad op het moment nog niet. Mijn excuses daarvoor.

 

Link naar de bron (wel in het Engels helaas): https://news.xbox.com/en-us/2020/12/15/update-on-ea-play-xbox-game-pass-for-pc-2021/ 

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 2 van 7 (1.842 Weergaven)

Re: xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

★ Novice

Beste,

 

Kan ea play nu (30 maart 2021) al wel of niet op pc gespeeld worden met een xbox game pass? Dit is me onduidelijk, ik krijg wel al de mogelijkheid om dit te installeren maar krijg dan steeds foutmelding (mijn account met ea kan niet gekoppeld worden), 

 

Bericht 3 van 7 (1.692 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

Community Manager (retired)
Hey @BASSIEBOYBAS,

Dit zou ondertussen inderdaad moeten werken zolang je de game pass ultimate hebt en gebruik maakt van EA Desktop.

Zorg ervoor dat de juiste gamertag gelinkt is en dat je dus met de juiste EA account inlogt. Als je de game pass deelt met meerdere gamertags zullen die andere gamertags niet EA Play op de PC kunnen gebruiken. Dit is alleen voor de gamertag die de game pass heeft.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 4 van 7 (1.686 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

★ Novice

Dank voor je antwoord.

 

Bij mij gaat het niet lukken, vrees ik.

Heb gisteren een uur in de chat gezeten met ea hulp.

Ik had een ea account gemaakt voor mijn kind, heb er ook een voor mijzelf, maar blijkbaar is ea account voor mijn kind gekoppeld aan xbox, en er is geen mogelijkheid om dit op te lossen.

Echt *, ik zou al een nieuwe xbox account en ea account moeten maken. Ik hoop dat het komt door de beta versie van ea desktop en hoop dat het bij een nieuwe versie wel goedkomt en dat ik dan zelf mijn account kan kiezen dat ik koppel.

Bericht 5 van 7 (1.683 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

Community Manager (retired)
@BASSIEBOYBAS,

Sorry om dat te horen. In principe werkt het zo dat je de eerste keer dat je het spel opstart je inderdaad het account kunt koppelen. Als dit op het moment aan die van jouw kind zit en die de Game Pass Ultimate heeft zal deze gebruik kunnen maken van EA Play op de PC met dat EA account. Accounts die de game pass delen zullen helaas inderdaad geen gebruik kunnen maken van deze extra ben ik bang.

- EA_Neil
Neil.png
Bericht 6 van 7 (1.679 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: xbox ultimate pass gekoppeld maar ea play niet beschikbaar

★★★ Newbie

Bij mij in September 2022 werkt het nog steeds niet,

kunnen jullie hier alsjeblieft wat aan gaan doen?

Bericht 7 van 7 (841 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help