Re: verwijderen

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

verwijderen

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

Ik wilde dit bericht verwijderen maar dat kan dus niet.

Bericht 1 van 6 (2.257 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Origin account geld terug

★★★★★ Expert
Wil je het betaald abonnement om EA Play voor PC stop zetten, @BeauRichters1995?

Dit is een forum en geen helpdesk. Persoonlijke gegeven horen niet thuis, online en in het openbaar te vermelden.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 6 (2.251 Weergaven)

Alle reacties

Re: Origin account geld terug

★★★★★ Expert
Wil je het betaald abonnement om EA Play voor PC stop zetten, @BeauRichters1995?

Dit is een forum en geen helpdesk. Persoonlijke gegeven horen niet thuis, online en in het openbaar te vermelden.

Groetjes.
Bericht 2 van 6 (2.252 Weergaven)

Re: verwijderen

Community Manager (retired)

Hey @BeauRichters1995 ,

 

Geen probleem! Jouw informatie staat er niet meer. Kun je ons laten weten of het sindsdien gelukt is of je meer hulp nodig hebt?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 6 (2.231 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verwijderen

★★★ Newbie
@EA_Neil Zal ik doen! Ik ben er nog mee bezig dus ik zal t laten weten!
Bericht 4 van 6 (2.228 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verwijderen

Community Manager (retired)
@BeauRichters1995  Mocht je onze helpdesk nodig hebben om bijvoorbeeld de subscriptie stil te leggen kun je ons bereiken via de volgende stappen:
 
Helaas is de Nederlandstalige telefoonlijn op het moment niet beschikbaar en zal ik je moeten vragen dit in het Engels te doen over de chat.
 
Dit is hoe je dit doet:
 
1. Ga naar https://bit.ly/EAChatSupport en selecteer de Engelse of Amerikaanse vlag
2. Selecteer chat
 
Mocht je geen optie hebben tot de chat log dan uit en gebruik de link nogmaals. Vul een naam in waar je comfortabel mee bent tezamen met een andere email waar je toegang tot hebt en druk nogmaals op contactopties en kies chat.
 
- EA_Neil
Neil.png
Bericht 5 van 6 (2.226 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: verwijderen

★★★★★ Expert
Hallo @BeauRichters1995,

Als je een vraag of probleem hebt met de betaalde abonnementsdienst van EA Play (Pro) voor PC en je hebt die aangeschaft via Origin, dan kan je contact opnemen met de helpdesk.
Heb het via Steam aangeschaft, dan zal je contact moeten gaan opnemen met de ondersteuning van Steam.
Als het soms gaat over EA Play voor de spelconsole, dan zul je contact moeten gaan opnemen met de ondersteuning van je spelconsole.

Meer informatie over EA Play voor PC: https://help.ea.com/nl-nl/help/ea-play/ea-play-for-pc/

Groetjes.
Bericht 6 van 6 (2.213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help