Re: lidmaatschap

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

lidmaatschap

★★★ Newbie

Ik heb mijn lidmaatschap al 4 maanden geleden opgezegd en ze blijven maar 15 euro nemen. Ik kan het niet stoppen. Kan ik ze contacten op een of ander manier???

 

Bericht 1 van 7 (1.220 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: lidmaatschap

Community Manager
Hey @legalyblindotter,

Ik vermoed dat het hier om een lidmaatschap gaat voor EA Play voor de PC gaat?
Hmm, dat is vervelend inderdaad.

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met onze klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us zodat ze je account kunnen onderzoeken & hopelijk dit z.s.m. voor je kunnen oplossen.

Succes!
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 3 van 7 (1.202 Weergaven)

Alle reacties

Re: lidmaatschap

★★★★★ Expert
Gaat dit over de betaalde abonnementsdienst EA Play (Pro) voor PC of de betaalde abonnementsdienst EA Play voor de spelconsoles, @legalyblindotter?
Was deze gekocht bij Origin of ergens anders?

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (1.213 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: lidmaatschap

Community Manager
Hey @legalyblindotter,

Ik vermoed dat het hier om een lidmaatschap gaat voor EA Play voor de PC gaat?
Hmm, dat is vervelend inderdaad.

Het beste wat je kunt doen is contact opnemen met onze klantenservice via https://help.ea.com/nl/contact-us zodat ze je account kunnen onderzoeken & hopelijk dit z.s.m. voor je kunnen oplossen.

Succes!
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 7 (1.203 Weergaven)

Re: lidmaatschap

★★★ Newbie
Bericht 4 van 7 (1.183 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: lidmaatschap

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Hoi, als ik dat link aan click dan kom ik nergens behalve de standrad scherm. Ik probeerde het gisteren uit te zoeken waar ik terecht kan excat maar er staat nergens iets bij
Bericht 5 van 7 (1.181 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: lidmaatschap

★★★★★ Expert
Het onderwerp was geplaatst in de verkeerde forumtak, als het gaat om EA Play (Pro) voor PC.

Als je het abonnement van EA Play (Pro) voor PC had gekocht bij Origin, dan zal je contact opnemen met de helpdesk, @legalyblindotter. Via https://help.ea.com/nl/contact-us/ gaat dat. Alle velden invullen. Makkelijk zou met de chat gaan.
Gebruik hiervoor een bijgewerkte webbrowser op een PC met bekabelde internetverbinding.

Als je het abonnement van EA Play (Pro) voor PC had gekocht bij Steam, dan zal je daarmee contact opnemen.


Groetjes.
Bericht 6 van 7 (1.165 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: lidmaatschap

Community Manager
@legalyblindotter, hier werkt de link naar behoren. Misschien kun je het proberen via een andere browser?
EA_LeeuwAHQ
Bericht 7 van 7 (1.150 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help