ea play sabotages steam purches

door DArckap-07
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ea play sabotages steam purches

★★★ Newbie

opstarten Crysis niet mogelijk meer na aanschaf eaplay op steam
ik heb crysis op steam gekocht een tijd geleden en volop kunnen spelen.
na aanschaf ea play kon ik crysis niet meer opstarten op mijn desktop (speel normaal laptop) ea blijft vragen naar een activatiecode voor het spel
deze aanvragen via steam is ook niet moegelijk
ideën?

Bericht 1 van 3 (1.179 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ea play sabotages steam purches

★★★★★ Expert
Probeer het spel te repareren via 1 of beide cliënten, @DArckap-07. Start het spel ook via de cliënt waarmee het werd gekocht. Het spel heb je apart gekocht en deed het wel, voordat je een abonnement nam op EA Play voor PC via Steam?
Als het spel werd gekocht via Origin, dan ontvang je geen productcode, maar wordt het product automatisch gekoppeld aan je Origin / EA account. Mocht er iets van een productcode, activatiecode of zogenoemde "cd code" nodig zijn, dan kan je die vinden door rechts te klikken op de speltitel in de Steam cliënt, waar zo iets als een menu optie verschijnt. Anders, apart als een "DLC" of per instructies in de ontvangen e-mail.

Mochten er soms problemen zijn ontstaan met jouw Origin / EA account, dien je contact op te nemen met de helpdesk, via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en alle gegevens invullen dan. Begin aansluitend dan de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Voor EA Play voor PC gekocht via Steam, zal je contact opnemen met hun ondersteuning.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 3 (1.172 Weergaven)

Alle reacties

Re: ea play sabotages steam purches

★★★★★ Expert
Probeer het spel te repareren via 1 of beide cliënten, @DArckap-07. Start het spel ook via de cliënt waarmee het werd gekocht. Het spel heb je apart gekocht en deed het wel, voordat je een abonnement nam op EA Play voor PC via Steam?
Als het spel werd gekocht via Origin, dan ontvang je geen productcode, maar wordt het product automatisch gekoppeld aan je Origin / EA account. Mocht er iets van een productcode, activatiecode of zogenoemde "cd code" nodig zijn, dan kan je die vinden door rechts te klikken op de speltitel in de Steam cliënt, waar zo iets als een menu optie verschijnt. Anders, apart als een "DLC" of per instructies in de ontvangen e-mail.

Mochten er soms problemen zijn ontstaan met jouw Origin / EA account, dien je contact op te nemen met de helpdesk, via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld en alle gegevens invullen dan. Begin aansluitend dan de chat in het Engels.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.

Voor EA Play voor PC gekocht via Steam, zal je contact opnemen met hun ondersteuning.

Groetjes.
Bericht 2 van 3 (1.173 Weergaven)

Re: ea play sabotages steam purches

Community Manager (retired)

Hey @DArckap-07 ,

 

Ik heb het gevoel dat de twee spellen met elkaar in conflict liggen. Ik wil je inderdaad aanraden contact te zoeken met de helpdesk zoals aangekaart door @RealSimmor0 om dit nader te bekijken. Laat ze weten dat je het spel zowel gekocht hebt als via EA Play hebt en dat het sinds dan niet meer werkt zodat ze weten welke richting ze moeten zoeken.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 3 van 3 (1.155 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help