Re: Is het mogelijk om EA play te linken met pc ?

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Is het mogelijk om EA play te linken met pc ?

★ Novice

Hallo EA ! 

Ongeveer een  jaar heb ik een subscription via mijn Xbox op de EA Acces. Nu heb ik een artikel gelezen dat de EA games samen

worden aangeboden op de Xbox Game Pass. 

 

Op mijn pc staat de Xbox app geïnstalleerd en daar biedt die de game pass aan maar niet de EA games. Is het mogelijk om in de 

toekomst dat te linken op de pc zodat ik niet een nieuwe abonnement hoef aan te schaffen / dubbel hoef te betalen ? 

 

Lijkt mij super tof om zowel op de Xbox de games te kunnen spelen als op de PC als afwisseling !

 

- Mell0wmusic

Bericht 1 van 2 (1.839 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Is het mogelijk om EA play te linken met pc ?

★★★★★ Expert
Nee, dat is niet mogelijk, @F0nduepan. Betaalde abonnementsdienst EA Play met hun beschikbare aanbod is gescheiden per platform.
Als je EA Play hebt voor het ene platform en wil je het voor het andere platform? Dan zul je die daarvoor apart moeten aanschaffen.

Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (1.833 Weergaven)

Alle reacties

Re: Is het mogelijk om EA play te linken met pc ?

★★★★★ Expert
Nee, dat is niet mogelijk, @F0nduepan. Betaalde abonnementsdienst EA Play met hun beschikbare aanbod is gescheiden per platform.
Als je EA Play hebt voor het ene platform en wil je het voor het andere platform? Dan zul je die daarvoor apart moeten aanschaffen.

Groetjes.
Bericht 2 van 2 (1.834 Weergaven)

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help