Re: ea play

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

ea play

★★★ Newbie

Ik wil EA play voor 1 maand kopen en had al geld toegevoegd aan mijn psn account. 
Elke keer als ik op 'betalen' druk staat er ''er is iets fout gegaan''. Hierdoor kan ik ea play voor 1 maand niet kopen en staat er geld op mijn psn account waar ik verder niks mee doe.
Hoe los ik dit op?

 

Bericht 1 van 7 (2.104 Weergaven)
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: ea play

Community Manager
Hey @SneakyTom2001,

Vervelend dat je dit meemaakt.

Bij PlayStation is het zo dat abonnementen die je wilt aanschaffen op PSN (zoals EA Play of PlayStation Plus) deze niet kunnen worden aangeschaft met PSN Portemonnee tegoed, dit is geen methode waarmee PlayStation lopend geld kan afschrijven. Dit is omdat EA Play een standaard lopend abonnementen dienst is.

Als je een andere betaalmethode op PSN, zoals PayPal of er een credit card aan koppeld, zou dit als het goed is wel moeten werken. Helaas is dit iets wat PlayStation zo heeft ingesteld en waar wij zelf niks aan kunnen doen. Mocht je nog meer vragen hebben over de werking van dit soort dingen, raad ik je aan om contact op te nemen met Sony PlayStation Support.

Succes & dankjewel.
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 3 van 7 (2.070 Weergaven)

Alle reacties

Re: ea play

★★★★★ Expert
Probeer het (later) nogmaals, @SneakyTom2001.
Herstart de spelconsole.
Zorg dat je aangemeld bent met de juiste accounts en dat deze gekoppeld zijn.
Nagaan dat de instellingen voor de locatie, taal, datum en tijd wel juist ingesteld zijn.
Gebruik een bekabelde internetverbinding.
Software van spelconsole bijwerken.
Gebruik een andere ondersteunende betalingsmethode.
Test met een andere spelconsole.

Contact opnemen de met de ondersteuning van ej spelconsole.

Zou je soms een beperking / limiet hebben op jouw account(s) en/of platform, dan zijn bepaalde zaken niet langer beschikbaar.

Groetjes.
Bericht 2 van 7 (2.086 Weergaven)
0 Kudos

Re: ea play

Community Manager
Hey @SneakyTom2001,

Vervelend dat je dit meemaakt.

Bij PlayStation is het zo dat abonnementen die je wilt aanschaffen op PSN (zoals EA Play of PlayStation Plus) deze niet kunnen worden aangeschaft met PSN Portemonnee tegoed, dit is geen methode waarmee PlayStation lopend geld kan afschrijven. Dit is omdat EA Play een standaard lopend abonnementen dienst is.

Als je een andere betaalmethode op PSN, zoals PayPal of er een credit card aan koppeld, zou dit als het goed is wel moeten werken. Helaas is dit iets wat PlayStation zo heeft ingesteld en waar wij zelf niks aan kunnen doen. Mocht je nog meer vragen hebben over de werking van dit soort dingen, raad ik je aan om contact op te nemen met Sony PlayStation Support.

Succes & dankjewel.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 7 (2.071 Weergaven)

Re: ea play

★★★ Newbie
@EA_Leeuw Ik had de optie ‘iDeal’ aangeklikt op psn. Voordat die de transactie maakt zet de betalingsmethode altijd eerst het geld op mijn psn account. Ook bij het betalen van ps plus werkt dit gewoon.
Andere betaalmethodes kan ik niet gebruiken.
Ik heb nu het geld op mijn psn account dat ik niet kan laten refunden, daarnaast heb ik nergens gelezen dat ik niet via deze manier EA play zou kunnen aanschaffen.
Bericht 4 van 7 (2.061 Weergaven)
0 Kudos

Re: ea play

Community Manager
Hey @SneakyTom2001,

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met Sony PlayStation support, aangezien wij geen zicht hebben op de betaalmogelijkheden van Sony.

Succes.
EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 7 (2.042 Weergaven)
0 Kudos

Re: ea play

★★★ Newbie

Ik heb dus hetzelfde, beetje achterlijk dat je via PlayStation wel zogenaamd kan kopen. En geld toegevoegd aan je psn account want daarmee kun je die e.a. maand kopen. Gaat dus niet. Lekker misleidend. 

Bericht 6 van 7 (182 Weergaven)
0 Kudos

Re: ea play

Community Manager
Hoi @AltijdWazig,

Deze thread is al een anderhalf jaar oud, dus ik ga het sluiten om necroposten te voorkomen. EA_Leeuw heeft het volgens mij duidelijk al uitgelegd, maar als je meer vragen hebt, aarzel dan alsjeblieft niet om een nieuwe thread te maken. Standard smile

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 7 van 7 (176 Weergaven)
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help