Re: als ik ea play hub opstart op mijn ps4 komt er een foutmelding

door EA_Leeuw
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

als ik ea play hub opstart op mijn ps4 komt er een foutmelding

★★★ Newbie

als ik ea play hub open doe op mijn ps4 komt er

een foutmelding

Bericht 1 van 3 (967 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: als ik ea play hub opstart op mijn ps4 komt er een foutmelding

★★★★★ Expert
Dit is de forumtak voor de betaalde abonnementsdienst EA Play (Pro) voor PC, @Noa10Colpaert. Zie hier voor de spelconsoles: https://answers.ea.com/t5/EA-Play-Console/bd-p/ea-play-console-nl


Probeer het programma opnieuw te starten, zorg dat bent verbonden met het internet, je spelconsole opnieuw starten, het programma verwijderen en opnieuw installeren, software van je spelconsole bijwerken, andere spelconsole gebruiken om te testen. Contact opnemen met de ondersteuning van je spelconsole anders.


Groetjes.
Bericht 2 van 3 (959 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: als ik ea play hub opstart op mijn ps4 komt er een foutmelding

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @Noa10Colpaert, ik heb je bericht even verplaatst naar het EA Play voor Console forum. Standard smile

Vervelend om te horen dat je een foutmelding krijgt als je de EA Play Hub app wilt openemen op je console! Het is inderdaad zo dat deze app is gestopt met werken en dat je (sinds enige tijd) in plaats daarvan je games/trials etc. kunt downloaden en installeren via de PlayStation Store.

 

Games en vroege proefversies downloaden

Om een spel of vroege proefversie te downloaden, zoek je vanaf de console naar het spel dat je wilt spelen in de PlayStation®Store en download je het spel vanaf daar.

Bekijk welke games er beschikbaar zijn met EA Play op ea.com.

 

Meer informatie is ook te vinden op onze website: https://help.ea.com/nl/help/ea-play/ea-play-for-playstation/

EA_LeeuwAHQ
Bericht 3 van 3 (948 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help