EA play, tijd zomaar afgenomen

door gewoonaitor
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

EA play, tijd zomaar afgenomen

★ Novice

Beste EA medewerkers,

 

Ik ging gisteren fifa spelen en heb daarna mijn fifa afgesloten. Toen ging ik even kijken hoeveel uurtjes ik nog had om te spelen en zag ik dat ik nog 7 uur had. Daarna heb ik mijn fifa gewoon weer afgesloten en heb ik die dag niet meer gespeeld. Toen ik vandaag mijn fifa wilde opstarten had ik nog maar 2 uur om te spelen. Dit is erg raar, want ik heb mijn fifa afgesloten en weet het 100% zeker. Vandaag moest ik namelijk ook weer helemaal opnieuw opstarten. Ik hoop dat ik mijn 7 uurtjes terug kan krijgen. 

 

Met vriendelijke groet,

PSN: GewoonAitor

Bericht 1 van 2 (465 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: EA play, tijd zomaar afgenomen

★★★★★ Expert
Dubbel plaatsen van een onderwerp is niet nodig, @gewoonaitor. Dit is een forum en een helpdesk.

Zoals aldaar vermeld, indien het spel geopend blijft en nog draaien op de achtergrond, zal de probeer tijd gewoon verminderen. De verloren tijd ben je kwijt, daaraan is niets te doen.
Of anders, heeft toch iemand anders het spel eventjes gestart. Dit is een nadeel als je accounts met anderen deelt.
Als je een groot deel hebt gespeeld met de probeer tijd en het spel bevalt je, waarom ga je het niet dan kopen?


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (448 Weergaven)

Alle reacties

Re: EA play, tijd zomaar afgenomen

★★★★★ Expert
Dubbel plaatsen van een onderwerp is niet nodig, @gewoonaitor. Dit is een forum en een helpdesk.

Zoals aldaar vermeld, indien het spel geopend blijft en nog draaien op de achtergrond, zal de probeer tijd gewoon verminderen. De verloren tijd ben je kwijt, daaraan is niets te doen.
Of anders, heeft toch iemand anders het spel eventjes gestart. Dit is een nadeel als je accounts met anderen deelt.
Als je een groot deel hebt gespeeld met de probeer tijd en het spel bevalt je, waarom ga je het niet dan kopen?


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (449 Weergaven)

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help