EA account koppelen aan ps4 mislukt

door AIVD-bakZ14
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

EA account koppelen aan ps4 mislukt

★ Novice

Bij het koppelen blijft hij de melding geven dat de vertificatiegegevens verlopen zijn. Heb alles al geprobeerd, wachtwoorden wijzigen, PS4 naam gewijzigd en opnieuw gekoppeld, niks lijkt te werken

Bericht 1 van 7 (1.224 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account koppelen aan ps4 mislukt

★★★★★ Expert
EA Play is een betaalde abonnementsdienst voor PC (Windows) en de spelconsoles, aangezien dit onderwerp weinig daarmee te maken, werd deze op de verkeerde plek geplaatst, @AIVD-bakZ14.
Technische problemen met Origin hebben hier een eigen forumtak: https://answers.ea.com/t5/Technische-problemen/bd-p/origin-nl


Lees dit helpartikel over het koppelen van een account van je spelconsole op jouw Origin / EA account: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/link-your-console-accounts/
Je kan maar 1 per platform aan jouw Origin / EA account koppelen.
Als je deze wilt ontkoppelen, dan kan je beter contact opnemen met de helpdesk, want hier komen risico's bij kijken.

Kinderaccounts hebben geen toegang tot de online functies.

Wachtwoord van jouw Origin / EA account aanpassen: https://signin.ea.com/p/web2/resetPassword Kies een sterk (vanaf 15 tekens) en uniek wachtwoord voor de juiste Origin / EA account. Wacht minimaal 1½ uur na elke gedane poging.


Groetjes.
Bericht 2 van 7 (1.209 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account koppelen aan ps4 mislukt

★ Novice

Dank voor je reactie.

 

De opgegeven link heb ik hiervoor ook al meerdere malen geprobeerd, wachtwoorden gewijzigd, niks lijkt te helpen om mijn account gekoppeld te krijgen aan de PS4, het gekke is dat dit van de een op andere dag niet meer werkt.

 

Ik heb zo'n 15 jaar gespeeld ermee, en nu werkt geen een game meer online, zoals Fifa of BF.

 

Heb getracht te bellen naar de helpdesk, maar aangezien deze alleen Engels is, en niets begrijpen van mijn gamer-id, biedt dit ook niet de gewenste oplossing.

 

Het laatste redmiddel voor mij zou zijn mijn PS4 account te verwijderen, en een nieuwe aan te maken, maar dit lijkt me nogal overtrokken, en de oplossing zou toch makkelijker moeten zijn.

 

Groeten Marvin

Bericht 3 van 7 (1.196 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account koppelen aan ps4 mislukt

Community Manager (retired)

Hey @AIVD-bakZ14 ,

 

Sorry om te horen dat je problemen hebt met het koppelen van jouw PSN account. Had je hiervoor wel al Fifa en Battlefield online gespeeld? Zo ja, dan was het account al gelinkt. Heb je deze mogelijk zelf verwijdert of wat is precies de situatie?

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 4 van 7 (1.186 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account koppelen aan ps4 mislukt

★ Novice

Beste Neil,

 

Waar het denk ik fout gaat, is dat mijn EA account gekoppeld is geweest aan mijn oude e-mail adres: [edit: email address removed] echter bestaat dit account niet meer, en nu er opnieuw een vertificatie gevraagd wordt dit dus niet kan. Vandaar dat ik had geprobeerd een nieuw EA account aan te maken met mijn huidige mail adres [edit: email address removed]. iets anders zou ik me niet kunnen bedenken, ik denk dat mijn account zeker meer dan 10 jaar oud is. 

 

Groet Marvin

 

 

Bericht 5 van 7 (1.180 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: EA account koppelen aan ps4 mislukt

★★★★★ Expert
Indien je geen toegang meer hebt tot jouw e-mail adres waarmee je in het verleden jouw EA / Origin account had gemaakt, dien je contact op te nemen met de helpdesk, @AIVD-bakZ14.
De Nederlandstalige helpdesk is gesloten en daardoor ook niet telefonisch bereikbaar.
Je kan maar 1 per account van een ondersteunde platform aan jouw Origin / EA account koppelen.
Regelmatig aanmelden op jouw (e-mail) accounts zal zorgen dat deze langer actief blijven en heb je sneller in de gaten indien soms vreemde zaken mee gebeuren, ook doen als je alleen op een spelconsole speelt.
Als je een alternatief e-mail adres had ingevuld, dan zou de verificatiecode ook hiernaar toe worden gestuurd.
Nieuwe EA / Origin account aanmaken heeft weinig zin, je dient opnieuw te beginnen.
Zomaar je PSN account verwijderen kan zorgen dat je ook je opgeslagen spelvoortgang, gekochte producten, instellingen, diensten en andere gegevens verliest.

Het contact opnemen met de helpdesk verloopt via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Zorg dat jouw regio op "United States" is ingesteld, aansluitend alle gegevens invullen en de chat in het Engels beginnen.
Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag, van 8 tot 23 uur UTC.


Groetjes.
Bericht 6 van 7 (1.177 Weergaven)

Re: EA account koppelen aan ps4 mislukt

Community Manager (retired)

@AIVD-bakZ14 ,

 

In dat geval staat het account inderdaad mogelijk nog gelinkt aan dat oudere EA account en email en kun je deze niet herlinken. Het is inderdaad het beste contact te zoeken met de helpdesk zoals @RealSimmor0 ook aan gaf. Ze zullen je vragen stellen over jouw account om zo vast te stellen dat jij de eigenaar bent om zo het email aan te passen.

 

Buiten het terug verkrijgen van deze oude email is dit de enige manier om jouw account terug te krijgen.

 

- EA_Neil

Neil.png
Bericht 7 van 7 (1.166 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help