Account verwijderen

door VrOtto
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Account verwijderen

★★★ Newbie

Bijna twee weken geleden heb ik een EA Play account aangemaakt met de Xbox omdat ik in de veronderstelling was dit account nodig te hebben voor het spelen van EA games met Gamepass. Dit bleek echter niet het geval en zodoende wou ik mijn account weer verwijderen. Dit is echter tot op heden niet gelukt, zo makkelijk het is een account aan te maken blijkt het niet zo makkelijk hierover in contact te komen met EA.

 

Uiteraard heb ik geprobeerd dit te doen via Contact opnemen met EA, dan Mijn account beheren en Account verwijderen maar krijg dan telkens te zien: Sorry, No Channels are Available. En dat al bijna twee weken lang. Tevens heb ik via Bug melden en Feedback geven gevraagd mijn account te verwijderen of in ieder geval een reactie te geven maar zonder resultaat.

 

Dus bij deze nogmaals het verzoek mijn account te verwijderen zo snel mogelijk.

 

 

Bericht 1 van 2 (631 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Account verwijderen

★★★★★ Expert
Voor het spelen van EA spellen, is een EA / Origin account benodigd, @VrOtto.
Je kan niet zelf een EA / Origin account verwijderen.
Voor problemen en/of vragen die te maken hebben met jouw EA / Origin account , dien jezelf contact op te nemen met de helpdesk.
Omdat de Nederlandse helpdesk is gesloten, zal dit via de Engelstalige chat verlopen: https://help.ea.com/en/contact-us/
Dan zul je jouw regio op "United States" instellen en aansluitend alle gegevens invullen.
Vervolgens de chat in het Engels starten.

Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag en van 8 tot 23 uur UTC.


*Let op!:* Met het verwijderen van jouw EA / Origin account, zal alle inhoud, gekochte producten, je opgeslagen spelvoortgang en gekoppelde diensten onherstelbaar verloren gaan!


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (624 Weergaven)

Alle reacties

Re: Account verwijderen

★★★★★ Expert
Voor het spelen van EA spellen, is een EA / Origin account benodigd, @VrOtto.
Je kan niet zelf een EA / Origin account verwijderen.
Voor problemen en/of vragen die te maken hebben met jouw EA / Origin account , dien jezelf contact op te nemen met de helpdesk.
Omdat de Nederlandse helpdesk is gesloten, zal dit via de Engelstalige chat verlopen: https://help.ea.com/en/contact-us/
Dan zul je jouw regio op "United States" instellen en aansluitend alle gegevens invullen.
Vervolgens de chat in het Engels starten.

Openingstijden zijn van maandag tot zaterdag en van 8 tot 23 uur UTC.


*Let op!:* Met het verwijderen van jouw EA / Origin account, zal alle inhoud, gekochte producten, je opgeslagen spelvoortgang en gekoppelde diensten onherstelbaar verloren gaan!


Groetjes.
Bericht 2 van 2 (625 Weergaven)

ea-promo

Problemen oplossen met EA Play

Krijg hulp met The Play List, je korting, DLC en nog veel meer.

Bekijk hier de antwoorden.

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help