pakketten kwijt

door Dzejla-2009
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

pakketten kwijt

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

ik ben helemaal in paniek k speel altijd de sims en ben sinds een week overgestapt naar ea van orgin en de eerste keer ging het spelen gewoon normaal al mijn packs waren er nog en nu wil k de sims spelen is de sims weg en al mn uitbeidingspakketen wil iemand alsjeblieft helpen hoe krijg ik het terug?

Bericht 1 van 2 (653 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: help me alsjeblieft

Community Manager
Hey @Dzejla-2009,

Rustig aan! We gaan eens kijken wat er aan de hand is. Standard smile

Ik kan je in ieder geval zeggen dat; zolang je met het juiste EA account inlogt, kun je je aangekochte dingen niet kwijtraken. Deze zitten namelijk vast aan jouw EA account.

Ik heb je EA account even bekenen, het EA account waar je deze forum post mee plaatst, en ik kan je vertellen dat er géén uitbreiding staan geregistreerd op dit EA account. Dus hoogstwaarschijnlijk log je in met het verkeerde EA account.

Nu is het helaas zo dat wij via de forums niet met zaken kunnen helpen als ze gaan over (mogelijke) account problemen. Hiervoor moet je contact opnemen via één van de andere wegen die staan vermeld op https://bit.ly/EA-Ondersteuning.

Hopelijk krijg je het z.s.m. opgelost en kun je weer genieten van je spel.

Laat het even weten of dan het gelukt is. Standard smile
EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 2 van 2 (638 Weergaven)

Alle reacties

Re: help me alsjeblieft

Community Manager
Hey @Dzejla-2009,

Rustig aan! We gaan eens kijken wat er aan de hand is. Standard smile

Ik kan je in ieder geval zeggen dat; zolang je met het juiste EA account inlogt, kun je je aangekochte dingen niet kwijtraken. Deze zitten namelijk vast aan jouw EA account.

Ik heb je EA account even bekenen, het EA account waar je deze forum post mee plaatst, en ik kan je vertellen dat er géén uitbreiding staan geregistreerd op dit EA account. Dus hoogstwaarschijnlijk log je in met het verkeerde EA account.

Nu is het helaas zo dat wij via de forums niet met zaken kunnen helpen als ze gaan over (mogelijke) account problemen. Hiervoor moet je contact opnemen via één van de andere wegen die staan vermeld op https://bit.ly/EA-Ondersteuning.

Hopelijk krijg je het z.s.m. opgelost en kun je weer genieten van je spel.

Laat het even weten of dan het gelukt is. Standard smile
EA_LeeuwAHQ
Bericht 2 van 2 (639 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help