mijn zus heeft een account op orgin

door u66y1ut9wsd0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

mijn zus heeft een account op orgin

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie

mijn zus heeft een account van orgin we spelen samen daar sims op en hebben ook meerdere pakketen enz van maar ze kan nu niet meer op haar email die ze toen heeft gebruikt om het aan te maken en we kunnen ook niet het email adres veranderen want dan sturen ze een email naar dat email adres dus wat moeten we nu doen het zou jammer zijn dat we dat account niet meer kunnen gebruiken want ik denk dat we meer dan 100euro al hebben uitgegeven aan die pakketen dus het zou echt heel jammer zijn 

 moeten we contact opnemen met de klanten service

 

Bericht 1 van 4 (1.064 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: mijn zus heeft een account op orgin

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hoi @u66y1ut9wsd0,

Het spijt me om te horen dat jullie geen toegang meer hebben tot het emailadres van het account. Hier op de forums kunnen we helaas niet helpen om toegang weer te krijgen tot dat account, maar als je contact opneemt met onze live support dan zullen zij hun best doen om je te helpen om de accountgegevens te wijzigen:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

Voordat ze je daarmee kunnen helpen zullen ze een paar vragen moeten stellen over het account om je als accounteigenaar te verifiëren, dus houd die informatie bij de hand.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other

In thread bekijken

Bericht 2 van 4 (1.058 Weergaven)

Alle reacties

Re: mijn zus heeft een account op orgin

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hoi @u66y1ut9wsd0,

Het spijt me om te horen dat jullie geen toegang meer hebben tot het emailadres van het account. Hier op de forums kunnen we helaas niet helpen om toegang weer te krijgen tot dat account, maar als je contact opneemt met onze live support dan zullen zij hun best doen om je te helpen om de accountgegevens te wijzigen:

https://help.ea.com/nl/contact-us/

Voordat ze je daarmee kunnen helpen zullen ze een paar vragen moeten stellen over het account om je als accounteigenaar te verifiëren, dus houd die informatie bij de hand.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 2 van 4 (1.059 Weergaven)

Re: mijn zus heeft een account op orgin

★★★ Newbie
@EA_QueenBee ja dat weet ik dat ze er hier niet veel aan kunnen doen maar als ik op die link duw krijg ik alleen dingens te zien hoe je problemen van spelletjes oplosten niet hoe ik daadwerkelijk contact me hun kan krijgen
Bericht 3 van 4 (1.047 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: mijn zus heeft een account op orgin

Community Manager
@u66y1ut9wsd0,

Als het goed is zie je een lijst met spellen/EA applicaties. Als je de opties kiest dat je probleem het best omschrijft, dan kan je contact opnemen met onze live support.

EA_QueenBeeAHQ.png



Wees aardig voor elkaar | Be kind to each other
Bericht 4 van 4 (1.044 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help