Is de thrustmaster T248 compatible met F1 2021

door V1c1ousss
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Is de thrustmaster T248 compatible met F1 2021

★★★ Newbie

Hallo, weet iemand om je F1 2021 kan spelen met een T248 stuur op de xbox one...ik zie hem er bij het spel niet tussen staan namelijk en zodoende krijg ik het spel dus niet werkend

Bericht 1 van 5 (1.025 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Is de thrustmaster T248 compatible met F1 2021

Champion

Hey @V1c1ousss,

 

Ik heb ook nog even gezocht naar informatie over F1 2021 op de xbox one en vond dit:  https://forums.codemasters.com/topic/80225-f1%C2%AE-2021-supported-wheels-and-controllers/

Hier staat de Thrustmaster T248 jammer genoeg niet bij. 

Controleer dus je mogelijkheden voordat je een nieuw, ander stuurwiel bestelt.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


In thread bekijken

Bericht 4 van 5 (986 Weergaven)

Alle reacties

Re: Is de thrustmaster T248 compatible met F1 2021

[ Bewerkt ]
Champion

Hey @V1c1ousss,

 

In de link vind je alle contollers en stuurwielen die compatibel zijn met F1: https://help.ea.com/nl/help/f1/f1-22/f122-controllers-vr/#controllers.

Als de Thrustmaster T248 er niet bij staat, kan je die niet gebruiken.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 2 van 5 (1.006 Weergaven)

Re: Is de thrustmaster T248 compatible met F1 2021

★★★ Newbie

Thnx hier heb ik wel wat aan zie dat ie bij F22 er wel bij staat nu weet ik niet hoe dat met F21 zit...maar goed mocht het niet werken dan sturen we hem wel weer terug

Bericht 3 van 5 (1.002 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Is de thrustmaster T248 compatible met F1 2021

Champion

Hey @V1c1ousss,

 

Ik heb ook nog even gezocht naar informatie over F1 2021 op de xbox one en vond dit:  https://forums.codemasters.com/topic/80225-f1%C2%AE-2021-supported-wheels-and-controllers/

Hier staat de Thrustmaster T248 jammer genoeg niet bij. 

Controleer dus je mogelijkheden voordat je een nieuw, ander stuurwiel bestelt.

 

Veel succes.

CCP Champion Banner - Red.png


Let op:
ik ben een vrijwilliger - ik werk dus niet voor EA. / Klik op "Ik ook" - Als je hetzelfde probleem hebt
Geef XP – Voor nuttige opmerkingen (help anderen vooruit) en markeer de oplossing - Als een antwoord jou heeft geholpen.


Bericht 4 van 5 (987 Weergaven)

Re: Is de thrustmaster T248 compatible met F1 2021

★★★ Newbie

Hey Trismagistos bedankt voor de moeite die je hebt gedaan om het eea uit te zoeken voor me. Ik heb zelf ook rotgezocht naar wat succes maar helaas, ik heb besloten het stuurtje  om te ruilen voor de G920.wel jammer want vind het wel een mooi stuurtje maar goed.. in ieder geval bedankt man!!

Bericht 5 van 5 (967 Weergaven)

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help