Re: F22

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

F22

★★ Novice

Als ik de playstation game f22 start dan krijg ik de vraag QR scannen maar dat werkt niet ik moet steeds nieuwe password maken maar ik kom niet in het ea account dus ik kan niet online gamen contact gezocht met ea games maar die kan niet helpen zeggen ze

Bericht 1 van 5 (650 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: F22

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @perfectnoize1,

Ik heb het vermoeden dat je PSN ID waarschijnlijk zit gekoppeld aan een oud, niet meer toegankelijk, EA account. Dit is natuurlijk erg vervelend.

Mocht dit oude EA account verwijderd zijn, en je hebt geen nieuw EA account aangemaakt op hetzelfde emailadres, zou je kunnen proberen om het wachtwoord te resetten van het verwijderde EA account om zo te kijken of dat je het EA account opnieuw kunt activeren.

Als je op deze website kijkt en scrolt naar Verwijderde Accounts Herstellen, kun je hier meer over lezen.

 

Mocht het account niet zijn verwijderd, maar is het gewoon ontoegankelijk omdat je geen toegang meer hebt tot het emailadres, dan kun je proberen om dit te laten herstellen door onze klantenservice. Op https://bit.ly/EA-Ondersteuning kun je alle mogelijke opties vinden om onze klantenservice te bereiken.

 

Succes.

EA_LeeuwAHQ

In thread bekijken

Bericht 5 van 5 (598 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Alle reacties

Re: F22

[ Bewerkt ]
★★★★★ Expert


Onderwerp zal beter in de forumtak thuishoren betreft de Overige EA spellen voor dit spel en anders in de forumtak thuishoren betreft de Algemene vragen voor de vraag / probleem betreft jouw EA / Origin account.
Dit is omdat jouw spelconsole niet ondersteund wordt door de Origin cliënt en dit onderwerp volledig niets hiermee te maken.


Werken bij de andere EA spellen de 1 speler modus dan wel, @perfectnoize1?
Kan je hier dan wel de modus voor meerdere spelers (online) gebruiken?
Spellen van andere makers werken ook weer anders.

Je zal je hiervoor echt een PC met bekabelde internetverbinding en bijgewerkte webbrowser moeten gebruiken.
Mobiele en draadloze apparaten geven vaak problemen en werken slechts beperkt.

Voor het gebruik van de online functies op de spelconsole zal je toch een apart en betaald abonnement moeten kopen.

Gebruik je soms een kinderaccount, dan heb je geen toegang tot de online functies.
Ook als je soms een andere limiet of beperking hebt zitten op jouw account(s) en/of platform(s), dan zullen bepaalde zaken niet beschikbaar zijn.

Je zal een EA / Origin account hebben of zo nodig deze maken om EA spellen kunnen spelen. Tevens dien je jouw EA / Origin account te koppelen met jouw spelconsole account / gebruikersnaam / profiel.
Je kan slechts 1 account van een andere ondersteunende account / dienst koppelen aan jouw EA / Origin account.
Ook al zal je het ontkoppel zelf kunnen doen, beter is het ontkoppelen doen door contact opnemen met de helpdesk, vanwege de voorwaarden en risico's' die hieraan vast zitten.

Wijzig je wachtwoord van jouw EA / Origin account.
Nieuw, sterk (vanaf 18 tekens) en uniek wachtwoord voor de juiste EA/ Origin account kiezen. Wacht na elke gedane poging minimaal 1½ uren.
Dit kan wel eens helpen, zeker als het een langere tijd geleden is dat je jouw EA / Origin account hebt gebruikt.

Meestal dien je de leeftijd van 18 jaren en ouder zijn om een volledige account van je spelconsole mogen gebruiken.
Dit kan bepaald zijn door de lokale wetgeving.

Voor zaken betreft jouw spelconsole, zal je toch contact opnemen met diens ondersteuning.


Groetjes.




Bericht 2 van 5 (640 Weergaven)

Re: F22

★★ Novice

Ik kan niet mijn account in van ea via playstation formule 1 2022

Vraagt om een QR scan als ik dat doe zegt ea dat mijn account inactief is maar het lukt niet om het aan de praat te krijgen ook niet via chat met ea totaal geen hulp

Bericht 3 van 5 (630 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: F22

★★★★★ Expert
Je spelconsole voldoet niet eens aan de gestelde eisen om de Origin cliënt te kunnen gebruiken, @perfectnoize1.


Probeer je wachtwoord te veranderen via een PC met bijgewerkte webbrowser en bekabelde internetverbinding.
Een nieuw, sterk (tenminste 18 tekens) en uniek wachtwoord kiezen voor de juiste EA / Origin account: https://signin.ea.com/p/juno/resetPassword Wacht na elke gedane poging minimaal 1½ uren.

Je dient een EA / Origin account hebben, voor het kunnen spelen van EA spellen.

Als je soms een beperking / limiet hebt zitten op jouw EA / Origin account, dan zijn bepaalde zaken niet meer mogelijk.
Met een kinderaccount heb je geen toegang tot de online functies.

Je kan per EA / Origin account 1 account van een andere en ondersteunende platform / dienst laten koppen.
Vanwege de voorwaarden en risico's dien je het ontkoppelen laten doen door contact opnemen met de helpdesk.
Je zal jouw EA / Origin account koppelen met jouw spelconsole account.

Om de online functies op een spelconsole kunnen gebruiken, zal je een apart en betaald abonnement moeten kopen.

De spelvoortgang op spelconsole zal gekoppeld aan jouw EA / Origin account.


Persoonlijke zaken betreft jouw EA / Origin account worden niet afgehandeld via het forum.
Je zal zelf dus contact opnemen met de helpdesk hiervoor.

Regelmatig je toch blijven aanmelden op accounts, software, platforms en diensten zal deze langer actief laten houden.

Betreft het iets met je spelconsole en daarom heen, dan zal je contact opnemen met hun ondersteuning.

Groetjes.
Bericht 4 van 5 (624 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: F22

[ Bewerkt ]
Community Manager

Hey @perfectnoize1,

Ik heb het vermoeden dat je PSN ID waarschijnlijk zit gekoppeld aan een oud, niet meer toegankelijk, EA account. Dit is natuurlijk erg vervelend.

Mocht dit oude EA account verwijderd zijn, en je hebt geen nieuw EA account aangemaakt op hetzelfde emailadres, zou je kunnen proberen om het wachtwoord te resetten van het verwijderde EA account om zo te kijken of dat je het EA account opnieuw kunt activeren.

Als je op deze website kijkt en scrolt naar Verwijderde Accounts Herstellen, kun je hier meer over lezen.

 

Mocht het account niet zijn verwijderd, maar is het gewoon ontoegankelijk omdat je geen toegang meer hebt tot het emailadres, dan kun je proberen om dit te laten herstellen door onze klantenservice. Op https://bit.ly/EA-Ondersteuning kun je alle mogelijke opties vinden om onze klantenservice te bereiken.

 

Succes.

EA_LeeuwAHQ
Bericht 5 van 5 (599 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help