Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

door RealSimmor0
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Geaccepteerde oplossing

Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

★★ Novice

Hallo, 

 

Ik heb een probleem met inloggen met mijn eigen ea account er is namelijk een ander account gelinkt met mijn ps4 en het is niet mijn account heb ook geen idee hoe die gene is ingelogd.

 

Please help. 

 

Mvg, 

 

Maikel

Bericht 1 van 9 (1.579 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Geaccepteerde oplossing

Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

★★★★★ Expert
Is het mogelijk dat jullie elkaars PS 4 hebben omgewisseld, @Maikelvosje2? Dat kan best zonder mede weten van elkaar en jullie zijn gebeurd. Nauwelijks is er verschil te zien aan hun.

Mij lijkt het erg vreemd als je een nieuw PS4 hebt gekocht deze meteen met ingevulde gegevens komt en die erg toevallig de juiste blijken te zijn.

Is het mogelijk dat iemand anders dit voor jullie heeft gedaan? Er moet iemand zijn die dichtbij jullie in de buurt kan bevinden, die van de aanmeldingsgegevens af weet of er toch is achter gekomen. Andere familielid of vriend(in) bijvoorbeeld...

Hoe je jouw consoleaccounts kan koppelen aan jouw EA / Origin account: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/linking-your-origin-account-with-your-psn-id-and-gamertag/

Wat je moet doen als jouw EA / Origin account is gehackt: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/i-think-somebody-hacked-my-origin-account-what-can-i-do-now/

Als dit niet werkt, Maandag contact opnemen met de helpdesk en dit geval dan eens voorleggen. Hoe dat doet had ik al vermeld in mijn eerdere reactie.


Groetjes.

In thread bekijken

Bericht 6 van 9 (1.526 Weergaven)

Alle reacties

Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

★★ Novice
@Maikelvosje2 Dat account schijnt van m'n broer te zijn maar die zegt dat hij al zeker 5jaar geen sims gespeeld heeft en vind het überhaupt raar dat hij ingelogd is op mijn ps4 aangezien hij ergens anders woont en nog nooit op de ps4 gezeten heeft.
Bericht 2 van 9 (1.574 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

★★ Novice

Hij kan wel op het ea account komen maar niet uitloggen

Bericht 3 van 9 (1.573 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

★★★★★ Expert
Hallo @Maikelvosje2,

Delen jullie met elkaar de accounts en apparaten?

Heeft nog iemand anders toegang tot deze accounts en/of apparaten, de aanmeldingsgegevens ervan?

Wat je dient te doen als jouw EA / Origin account is gehackt:
https://help.ea.com/nl-nl/help/account/i-think-somebody-hacked-my-origin-account-what-can-i-do-now/

Denk eraan om ook de wachtwoorden voor de accounts van PSN en PS4 te wijzigen. Gebruik verschillende voor elke en sterke wachtwoorden. (Vanaf 12 tekens gemengd met hoofdletters, cijfers en leestekens die zijn toegestaan. Gebruik helemaal geen namen, adressen, interesses of persoonlijke dingen. Als delen ervan.)


Je zult contact opnemen met de helpdesk. Voor het moment is dat alleen mogelijk via de Engelstalige chat: https://help.ea.com/en/contact-us/
Vervolgens alle gegevens invullen, de regio op "United States" instellen en begin de chat in het Engels. Vermeld jullie beide problemen dan eens.


Kun je nog laten weten of het hiermee is gelukt?

Groetjes.
Bericht 4 van 9 (1.540 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

[ Bewerkt ]
★★ Novice

We delen niks van elkaar. mijn ps4 zit alleen mijn psn account verbonden. 

 

Het ea account van mijn broer zit op mijn ps4 gelinkt maar dat hebben wij helemaal niet gedaan.

 

We hebben onze wachtwoorden al veranderd alleen is het nu dat zijn ea account van mijn ps4 nog moet en we weten niet hoe dat gaat

Bericht 5 van 9 (1.533 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

★★★★★ Expert
Is het mogelijk dat jullie elkaars PS 4 hebben omgewisseld, @Maikelvosje2? Dat kan best zonder mede weten van elkaar en jullie zijn gebeurd. Nauwelijks is er verschil te zien aan hun.

Mij lijkt het erg vreemd als je een nieuw PS4 hebt gekocht deze meteen met ingevulde gegevens komt en die erg toevallig de juiste blijken te zijn.

Is het mogelijk dat iemand anders dit voor jullie heeft gedaan? Er moet iemand zijn die dichtbij jullie in de buurt kan bevinden, die van de aanmeldingsgegevens af weet of er toch is achter gekomen. Andere familielid of vriend(in) bijvoorbeeld...

Hoe je jouw consoleaccounts kan koppelen aan jouw EA / Origin account: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/linking-your-origin-account-with-your-psn-id-and-gamertag/

Wat je moet doen als jouw EA / Origin account is gehackt: https://help.ea.com/nl-nl/help/account/i-think-somebody-hacked-my-origin-account-what-can-i-do-now/

Als dit niet werkt, Maandag contact opnemen met de helpdesk en dit geval dan eens voorleggen. Hoe dat doet had ik al vermeld in mijn eerdere reactie.


Groetjes.
Bericht 6 van 9 (1.527 Weergaven)

Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

★★ Novice

Nee hij heeft zelf geen ps4 en we vinden het zelf ook raar dat dit ea account is ingelogd en er is niemand anders in mijn huis die op de ps4 zit of zou gaat zitten.

Ik stuur morgen indd wel een bericht. 

Bericht 7 van 9 (1.521 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

★★ Novice
@RealSimmor0 Het is gelukt hoor
Bericht 8 van 9 (1.460 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Er zit een ea account op de sims 4 ps4 dat niet van mij is

★★★★★ Expert
Fijn dat ik je ermee heb kunnen helpen, @Maikelvosje2.
Bericht 9 van 9 (1.431 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

ea-promo

Kun je geen verbinding maken met je game?

Probeer eerst deze stappen als je problemen ondervindt bij het verbinden met een EA-game.

Oplossen verbindingsproblemen

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help