advertentie crash

door lfijlstra
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

advertentie crash

★★★ Newbie
Ik speel de sims mobile nu iets langer dan een week, maar ik heb nu al een paar keer gehad dat wanneer ik een advertentie opstarten, voor extra beloningen, dat deze crashte. Ik kreeg een wit scherm of de advertentie begon te flikkeren, waardoor het spel de advertentie afsloot en terug naar het spel ging.

Wanneer ik terug in het spel kwam kreeg ik niet alleen geen extra beloningen, maar helemaal geen beloningen. Dit is best vervelend omdat sommige evenementen best wat tijd in beslag nemen.

Nu ben ik bezig met het bubbelbad droomevenement en zorg dit er al een paar keer voor dat ik geen punten krijg en weer 5 uur moet wachten om de opdracht opnieuw te mogen doen, waardoor ik heel wat punten ben misgelopen.

wat is hiervan het probleem en is dit op te lossen?

groetjes lfijlstra
Bericht 1 van 4 (544 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: advertentie crash

EA SPORTS FC Team

Hey @lfijlstra,

 

Het evenement opnieuw spelen duurt altijd een bepaalde periode en met de advertenties erbij krijg je 2 extra ducky bucks. 

 

Weet je zeker dat je helemaal niets ontvangen hebt? Heb je gekeken hoeveel bucks je hiervoor had en hoeveel erna?

 

Wat je kunt doen is het spel volledig afsluiten en opnieuw opstarten en vervolgens jouw apparaat ook opnieuw opstarten. Als je jouw spel gelinkt hebt aan jouw Facebook/Game Center/Google Play account kan je het spel verwijderen en opnieuw installeren.

 

Op wat voor apparaat speel je en met welk besturingssysteem?

Jason.png
Bericht 2 van 4 (539 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: advertentie crash

[ Bewerkt ]
★★★ Newbie
hey @EA_Jason,

Bedankt voor de reactie. Ik heb inderdaad nadat het de 2de keer gebeurde er op gelet of ik niks kreeg maar het aantal bleef gelijk. Ook wanneer dit gebeurt bij normale evenementen, na een carriere en familie evenementen heb ik het probleem ook gehad.

Ik speel het spel op mijn samsung galaxy s7 edge met android versie 7.0

Het spel staat gelinkt met facebook en EA dus ik zal hem her-installeren en kijken of dit het probleem verhelpt.
Bericht 3 van 4 (534 Weergaven)

Re: advertentie crash

[ Bewerkt ]
EA SPORTS FC Team

Laat even weten of dit een verbetering geeft, dan kunnen we het verder onderzoeken mocht het nodig zijn.

Jason.png
Bericht 4 van 4 (524 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help