Re: Fall quest

door EA_Jason
Beantwoorden

Oorspronkelijke bericht

Fall quest

★★ Novice

Kan in de fall quest niet verder komen dan deel 20 kruidenkenner. Wanneer k op de icoon drukt reageert het niet. Hoe kan dit opgelost worden. Want wil de quest halen. Kan iem me helpen????

Bericht 1 van 4 (364 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fall quest

EA SPORTS FC Team

Hey @ou5k1qery20k,

 

Het spijt mij dat je enkele problemen hebt met het Harvest evenement, we zijn dit aan het onderzoeken. 

 

De volgende stappen kunnen mogelijk helpen:

 

  1. Als er sims zijn die evenementen voltooid hebben en waarvan je de rewards kunt claimen, claim deze dan.
  2. Sluit het spel compleet af, zorg ervoor dat het spel niet in de achtergrond nog loopt. Dit doe je door twee keer op de home knop te drukken en het spel omhoog te swipen.
  3. Start De Sims Mobile opnieuw
  4. Een van jouw sims kan het geblokkeerde evenement al voltooid hebben or nog in het evenement zitten.

Als ze in een evenement actief zijn, laat het evenement zichzelf voltooien en het zou mogelijk moeten zijn om verder te gaan. HEt kan ook het geval zijn dat je geen sterren in het evenement zie, dat is ook een probleem waarvan wij op de hoogte zijn. Helaas hebben we de workarounds getest en ze blijken niet voor iedereen te werken, maar we wilden dit toch delen.

Jason.png
Bericht 2 van 4 (350 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fall quest

★★ Novice

Hoi Jason,

 

Dat heb ik allemaal gedaan voordat ik hier terecht ben gekomen. Heb  ik zelfs een paar keer gedaan. Maar het lukt nog steeds niet om op de knop de drukken voor oogstmaaltijd maken in de restaurant. Heb die nodig om deel 20 af te maken, vindt het jammer want dan heb ik mijn sim cash tot tijdens deze Quest voor niks gebruikt. Is er nog een mogelijkheid om dit op te lossen????

Bericht 3 van 4 (345 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Re: Fall quest

EA SPORTS FC Team

Helaas werken deze tips niet voor iedereen Frown

 

Ik heb hiervoor geen andere oplossing maar je kunt altijd een verzoek indienen via help.ea.com waar je aangeeft dat je problemen had met de Harvestfest bugs (niet de report a bug functie gebruiken). De helpdesk kan waarschijnlijk niets voor je doen, maar het staat dan in ieder geval in het systeem dat je er problemen mee hebt. 

Jason.png
Bericht 4 van 4 (338 Weergaven)
Beantwoorden
0 Kudos

Wil je nog meer Sims?

Check onze Sims-forums voor tutorials en allerlei andere Sim-dingetjes.

Meer weergeven

ea-help-promo-2

Houd je account veilig

We controleren of jij het bent door je een code te sturen voor je vertrouwde apparaten.

Meer over aanmeldingsverificatie op EA Help